سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از نانو عایق رطوبتی سفید پشت بام در سازه

نظر

استفاده از نانو عایق رطوبتی سفید پشت بام در سازه : از این محصول می توان برای آب بندی کلیه سطوح از جمله استخرها و مخازن، سوله ها و مرغداری ها، گنبد مساجد، سردخانه ها، کانال های کولر و کانکس ها، سرویس های بهداشتی و حمام ها، روف گاردن و نمای سبز، پشت بام، پی ساختمان ها، ورق های گالوانیزه و سقف های متال و بتن استفاده کرد. همچنین عایق سفید را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی بکار برد. عایق سفید در واقع پودر پلیمری است که باید آن را با رنگ مخلوط کرد تا ترکیبی برای ایزوگام کردن سطوح به دست آورد. رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد، باید از جنس پلیمر باشد تا پوشش به دست آمده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. عایق سفید به راحتی قابل استفاده است و نسبت به ایزوگام های سنتی هم مزایای بسیاری دارد.

استفاده از نانو عایق رطوبتی سفید پشت بام در سازه

برای اینکه بدانیم عایق سفید چیست و چگونه اجرا می شود، ابتدا باید با ترکیب آن آشنا شویم. به هنگام اجرای عایق سفید باید در نظر داشت که به هیچ وجه نباید با پوست تماس داشته باشد و همچنین بوییدن آن هم منجر به بروز حساسیت می شود. به این نوع عایق، عایق اکریلیکی هم گفته می شود که بیشتر در پشت بام یا استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. روش سنتی آب‌بندی پشت‌بام، سرویس بهداشتی و حمام، استفاده از قیرگونی و ایزوگام است. مواردی اعم از مدت انبارداری کم، طول عمر پایین، عدم انعطاف‌پذیری و مقاومت پایین در برابر شرایط جوری، اشعه آفتاب و تغییرات دما، هزینه نگهداری و تعمیر بالا و سایر مشکلات فنی، اجرایی و زیست‌محیطی ایزوگام سبب شد تا امروزه از مصالح جایگزین به‌منظور آب‌بندی استفاده شود. به این مصالح (روش) جدید عایق سفید می‌گویند، البته درصورتی‌که به‌عنوان عایق پشت‌بام استفاده شود، بام سفید نیز نامیده می‌شود. عایق سفید یا بام سفید نوعی پوشش کاملاً آب بند است که بر پایه پلیمر و مواد آکریلیکی ساخته‌شده است. حلال این محصول آب است و کاملاً با محیط ‌زیست سازگار می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 آب بندی پشت بام ها آب بندی پشت بام ها, انواع عایق رطوبتی بام

کاربرد عایق سفید یا بام سفید :

همانطور که ذکر شد، از این محصول می توان برای آب بندی کلیه سطوح استفاده نمود. از جمله کاربردهای عایق سفید به شرح زیر است:

  • آب بندی استخرها و مخازن آب
  • آب بندی سرویس های بهداشتی و حمام ها
  • آب بندی بام سبز و نمای سبز
  • آب بندی کامل پشت بام
  • رفع نشت ایزوگام یا قیرگونی
  • آب بندی پی ساختمان ها
  • آب بندی ورق های گالوانیزه و سقف های متال دک
  • آب بندی بتن