سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ایجاد پوشش محافظ برای پشت بام ساختمان ها

نظر

قیمت ایجاد پوشش محافظ برای پشت بام ساختمان ها : عایق کاری برای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام, دیوار, کف, تاسیسات, لوله ها و … در برابر نفوذ آب و رطوبت است. استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.گروه ایزوگام کرج با استفاده از بهترین پرسنل و مواد مصرفی محل های مورد نظر شما را عایق می کند. خانه بدون عایق بندی باید منتظر کپک و رطوبت باشد. از همین رو اهمیت نصب ایزوگام در این حین به وجود می آید. یکی از اقدامات مهم و اساسی در ساختمان سازی، عایق بندی ساختمان است. بدون عایق کاری، ساختمان دچار فرسودگی و تخریب قرار می گیرد. زیرا نفوذ رطوبت و نم، باعث آسیب دیدن بافت های چوب، گچ، اسکلت فلزی و … می شود. برای مثال اگر قسمت هایی از ساختمان همانند حمام و سرویس بهداشتی عایق کاری نشده باشد، هر بار که شیر آب باز می شود، باعث نفوذ میزان زیادی نم و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان و طبقات مختلف می شود.

قیمت ایجاد پوشش محافظ برای پشت بام ساختمان ها

این مورد، مساله ای شایع در بسیاری از ساختمان هاست که نفوذ نم و رطوبت به سقف طبقات مختلف باعث بروز مشکلات بسیاری برای ساکنان شده است. همچنین در صورت عدم نصب صحیح ایزوگام و ایراد داشتن قیرگونی، این مشکلات هم ایجاد خواهد شد. از این رو نصب ایزوگام و هزینه ای که باید بابت آن پرداخت شود، بسیار کم تر و مقرون به صرفه تر از وضعیتی است که در صورت عدم نصب آن، نم و رطوبت به داخل ساختمان نفوذ کند و مشکلات بسیاری را به بار آورد که مسلما خسارات زیادی را هم متوجه مالک ساختمان خواهد کرد. صرف نظر از قیمت خدمات نصب و اجرا و همچنین قیمت خرید ایزوگام های مختلف، تعیین قیمت کلی این خدمات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. قیمت نصب ایزوگام در کرج به عواملی بستگی دارد و هزینه نهایی نصب با توجه به این عوامل محاسبه می شود. از این رو اگر هزینه های نصب ایزوگام در کرج برایتان اهمیت دارد، توجه به این عوامل ضروری است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام در کرج ایزوگام در کرج, انواع عایق رطوبتی

  • استفاده از مصالح: اگر در فرایند نصب و اجرای ایزوگام، از مصالح استفاده شود، مسلما هزینه آن در مقایسه با وضعیتی که ایزوگام بدون استفاده از مصالح نصب شده، بیشتر می شود. برای مثال اگر ایزوگام توسط شرکت تهیه شده و به مکان مورد نظر حمل شود، همچنین لوازم و وسایلی که در پشتبام وجود دارد، جابجا شده و سطح مورد نظر کاملا پاک سازی شود، تمامی این کارها جزء مصالح به شمار می رود که هزینه آن با هزینه عملیات نصب ایزوگام جمع می شود.
  • در خیلی از مواقع پیش از عملیات نصب ایزوگام در کرج، باید یک سری کلی کاری و خرده کاری انجام شود. کارهایی همانند ریختن قیر، جداسازی ایزوگام قبلی، تکه کاری روی دیوارها یا کانال کولر همگی آن ها خرده کاری هایی است که باید قبل از نصب ایزوگام در کرج انجام شود.
  • در برخی از مواقع امکان دارد سطحی که قصد ایزوگام آن را داریم، شیب دار یا ناهموار باشد که لازم باشد آن را صاف کرده و شیب بندی کنیم. در این صورت باید اجرت نصاب هم برای این کار محاسبه شود.
  • به طور کلی هزینه نصب ایزوگام در کرج یا هر شهر دیگری، باید متراژ سطح مورد نظر و تعداد رول ها مشخص شده و بر اساس آن هزینه محاسبه می شود.
  • عامل دیگر تعیین هزینه های نهایی نصب ایزوگام در کرج، مدل و برند ایزوگام است. به طوری که برندهای مختلف قیمت های مختلف داشته و اجرت نصاب هم تفاوت خواهد داشت.