سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و نصب انواع پوشش حرارتی در سطوح مختلف سازه

نظر

خرید و نصب انواع پوشش حرارتی در سطوح مختلف سازه : عایق حرارتی که معمولا در ساختمان و بازسازی منازل استفاده می شود عایق های حرارتی  پشم سنگ و پشم شیشه و عایق صوتی  پشم شیشه و پلی استایلن و عایق های رطوبتی بخاربند و ایزوگام و قیر می باشد. یکی از ویژگی عایق حرارتی جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان می باشد و نوع عایق کاری در جاهای مختلف فرق میکند معیار انتقال حرارت عایق ها دانسیته و ضخامت آنها می باشد و به شکلی می باشد که در فصل تابستان باعث خنک ماندن ساختمان می گردد در زمستان از هدررفتن گرمای جلوگیری می کند.

خرید و نصب انواع پوشش حرارتی در سطوح مختلف سازه

عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. از عایق حرارتی در مکان های مختلف استفاده می شود، از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان. وقتی درجه حرارت محیط متعادل باشد فرد آرامش بیشتری داشته و به فعالیت های روزانه می پردازد. عایق کاری ساختمان را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. خرید و نصب عایق در مرحله اول ممکن است کمی هزینه بردار باشد، اما در طولانی مدت منجر به صرفه جویی در هزینه ها شده و صرفه اقتصادی در بر خواهد داشت. پوشش قسمت های مختلف ساختمان با عایق حرارتی منجر به صرفه جویی 50 درصدی مصرف سوخت و انرژی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی کرج عایق حرارتی کرج, عایق بندی انواع سطوح

عایق های حرارتی ساختمان به دو دسته عایق های معدنی و پلیمری تقسیم شده و با توجه به نوع ساختمان و مکانی که قصد استفاده از آن را دارید، انواع مختلفی دارند که از جمله آن می توان به عایق پشم سنگ، پشم شیشه، الاستومری، پلی اتیلن، عایق پلی یورتان و… اشاره کرد. عایق های حرارتی عموما به شکل تخته ای، رولی و آجری موجود می باشند. آن چه که در هنگام خرید عایق های حرارتی باید به یاد داشته باشید، انتخاب نمونه ای است که از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار باشد، علاوه بر آن عایقی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد، باید در برابر قارچ و میکروب های محیطی مقاوم بوده، در برابر عوامل خارجی واکنش شیمیایی نداشته و همچنین دوست دار محیط زیست باشد. چگالی مناسب و طول عمر بالا نیز از دیگر مشخصه های یک عایق مناسب است.