سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق های رطوبتی بی رنگ ضد آب کننده بی رنگ کرج

نظر

عرضه عایق های رطوبتی بی رنگ ضد آب کننده بی رنگ کرج : در هر زمان می توانید در فروشگاه ما بهترین خرید این محصولات را انجام دهید. امروزه یکی از مهمترین معایب عایق های سنتی جذب آب در طولانی مدت و نشت رطوبت است. عبور رطوبت از کف، دیوار یا سقف می تواند در طولانی مدت باعث نابودی کاملا یک بنا شود. آسیب های مهندسی حاصل از موارد رطوبتی می تواند غیر قابل جبران باشد. در مورد عایق رطوبتی بی رنگ نانو این مشکل به صورت کامل حل شده است. هموراه می توانید از رنگ های نانو برای آب بندی و عیاق کاری رطوبتی دائمی استفاده کنید. یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.

عرضه عایق های رطوبتی بی رنگ ضد آب کننده بی رنگ کرج

عایق رطوبتی بی رنگ این مشکل را حل کرده است. عایق رطوبتی بی رنگ یا به اصطلاح کریستالی ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد. عایق رطوبتی بی رنگ مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش می دهد . عایق رطوبتی بی رنگ مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد. برای عایق کاری استخر های سیمانی ، محلول غلیظ کاملا رقیق شده و به عنوان زیر کار عایق رنگی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو بی رنگ عایق رطوبتی نانو بی رنگ, انواع پوشش نانو

طریقه اجرا عایق رطوبتی بی رنگ به صورت زیر می باشد: روی سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار اجرا گردد توجه داشته باشید فرچه یا قلم مو را حداقل دو مرتبه روی سطح بکشیم. آب بند کردن دیوارهای کاه گلی وگچی با عایق نانو نمایی بدون رنگ دیواری که اجرا شده و آماده می‌باشد: محصول نانو نمایی را با فرچه به صورت خالص بر روی دیوار می‌کشیم. عایق رطوبتی بی رنگ می توانند با ویژگی های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. این عایق های بدون رنگ می توانند مانع حرارتی و صوتی درجه یک نیز باشند.