سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق های رطوبتی پایه سیمانی جهت آب بندی پشت بام

نظر

انواع عایق های رطوبتی پایه سیمانی جهت آب بندی پشت بام : وجود رطوبت در محیط قطعا بمرور زمن تاثیرات بدی بروی بخش های مختلف ساختمان خواهد گذاشت. یکی از راه کارهای موجود برای کاهش این خسارات استفاده از عایق رطوبتی است. از این نوع عایق های معمولا در هر بخش ساختمان که امکان وجود رطوبت در آن زیاد باشد استفاده می شود. وجود عایق رطوبتی علاوه بر جذب رطوبت اضافه موجود در فضا باعث عدم رشد قارچ و کپک ها، عدم زنگ زدگی در فضا و بسیاری موارد دیگر خواهد شد. اغلب عایق های رطوبتی علاوه بر آب در برابر اشعه UV نیز مقاوم بوده و کاربری آسان و راحتی دارند . در گذشته های نه چندان دور برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ناشی از برف و باران، از عایق های مختلفی مانند کاهگل ایزوگام، قیرگونی یا سیمان استفاده می‌شد. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت انواع عایق رطوبتی نیز تحولی عظیم رخ داده است.

انواع عایق های رطوبتی پایه سیمانی جهت آب بندی پشت بام

عایق های رطوبتی نانو، عایق رطوبتی ساندویچ پانل، عایق رطوبتی پایه سیمان، عایق رطوبتی خاص دیوار و عایق های شفاف از نمونه های تولید شده هستند که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و در صنایع مختلف از آن ها بهره می‌گیرند. استحکام و ماندگاری بالای این عایق ها موجب شد که به سرعت جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کرده و جایگزین عایق‌های رطوبتی قدیمی گردند. استفاده از عایق در محیط مرطوب باعث می شود با خسارات نشت و ترکیدگی لوله که در اکثر ساختمان ها ایجاد می شود. این نوع عایق ها ، نوعی عایق جهت جلوگیری از نفوذ و یا خروج آب هستند. به طور مثال از خروج آب از استخر ها جلوگیری میکنند و مانع از ورود آب از پشت بام به داخل منزل می شوند. عایق رطوبتی پلیمری خود نیز به چند دسته تقسیم می شود که مهم ترین آنها شامل عایق رطوبتی نانو ، عایق رطوبتی سفید و عایق پایه سیمان است. این عایق ها یک جایگزین مناسب برای عایق های سنتی هستند. علاوه بر این در بسیاری از موارد که امکان استفاده از عایق های رطوبتی سنتی وجود ندارد ( به طور مثال سازه های فلزی ) از عایق های رطوبتی پلیمری استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, اجرای عایق های آب بندی

آب بند دو جزئی آماده شده پس از اختلاط را به وسیله برس یا غلطک در دو تا سه لایه بر روی سطح اجرا نماید. در اجرا با برس لایه ها باید عمود بر هم اعمال شود. لایه دوم می بایست حداقل 6 و حداکثر 24 ساعت در دمای 20 درجه سانتیگراد بعد از اجرای لایه اول اعمال شود. اعمال لایه دوم باید پیش از خشک شدن کامل لایه اول صورت پذیرد. در صورتیکه لایه اول خشک باشد، پیش از اجرای لایه دوم سطح باید مرطوب شود. پس از اجرای لایه دوم، سطح باید به مدت 3 روز در برابر نور خورشید و خشک شدن محافظت گردد.