سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق های بی رنگ مایع

نظر

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق های بی رنگ مایع : در این روش بدون تخریب سطح و با حفظ ظاهر و رنگ اصلی موزاییک ، سرامیک و سنگ  سطح پشت بام به صورت کاملا شفاف آب بند می شود .عایق کاری پشت بام موزاییکی و سنگی با مایع آب بندی پشت بام انجام می شود و عایق رطوبتی بی رنگ به شکل مایع  است و با قلمو ،غلطک  بر روی موزاییک اجرا می شود و بعد از اجرا کاملا روی موزاییک ها رو ضدآب می کند و نمیگذارد رطوبت و آب از سطح موزاییک ها پایین برود این عایق طی چند لایه اجرا می شود . لایه اول به داخل بافت سنگ و موزاییک و بند ها نفوذ می کند و بعد از خشک شدن فیلر های عایق آزاد می شود و سطح زیر کار رو منبسط و آب بند می شود. لایه دوم بند های موزاییک ها را با مخلوط دوغاب سیمان و چسب آب بندی ترمیم می کند لایه سوم با چسب نانو برای پشت بام روی موزاییک ها را به صورت شفاف پوشش می دهد این لایه سطح پشت بام را در برابر ترک و تنش های سازه محافظت می کند.

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق های بی رنگ مایع

این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. از این محصول جهت عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نما ساختمانی مانند نما آجری،سنگی،کاهگلی،گچی ، چوبی و  المان های شهری و نقاشی های دیواری بدون تغییر رنگ استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق بی رنگ پشت بام عایق بی رنگ پشت بام, انواع پوشش رنگی بام

عایق بدون رنگ یا به اصطلاح کریستالی نانو ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد. مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش می دهد. مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد.