سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع پوشش رطوبتی ضد آب کننده در سراسر کشور

نظر

خرید انواع پوشش رطوبتی ضد آب کننده در سراسر کشور : عایق رطوبتی مایع متشکل از مواد معدنی و مواد شیمیایی پایه آن آب یا حلال است و دارای رنگ های مختلف می باشد انواع عایق رطوبتی مایع به دو نوع عایق مایع بر پایه ی پلی یورتان و عایق مایع بر پایه سیمان تقسیم می شود. عایق مایع بر پایه پلی یورتان در اشکال مختلف نظیر فوم های نرم و فوم های سخت ? الاستومرها? ترموپلاستیک? رزین? رنگ ها و پوش های مختلف موجود هستند. و کاربردهای بسیاری دارند پلی یورتان ها دارای خواص مکانیکی همچون استحکام کششی? مقاومت در برابر سایش? و تخربی شدن دارند. و در برابر اسید ها و اشعه خورشید و سایش مقاوم هستند اما در مقابل گرمای بالا مقاوم نیستند. عایق مایع بر پایه سیمان که به عایق های سفید معروف هستند و با آب و مایع مخصوص مخلوط شده و به راحتی بر روی سطوح بتنی و اجری اجرا می شود و به علت سمی نبودن در مخازن آب آشامیدنی نیز استفاده می شود.

خرید انواع پوشش رطوبتی ضد آب کننده در سراسر کشور

یکی از دغدغه‌های اساسی افرادی که در شهرهایی با رطوبت بالا و بارش مدام برف و باران زندگی می‌کنند، نم و رطوبت هوا است که به ساختمان نفوذ می‌کند و در برخی موارد موجب باد کردن گچ دیوار، پوسیدگی، ترک و زرد شدن دیوار می‌شود و در موارد دیگر نفوذ رطوبت بسیار زیاد موجب ایجاد کپک و سبزی در گچ‌های سقف و دیوار و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود که علاوه بر از بین بردن زیبایی داخلی خانه، برای سلامت فرد نیز ضرر دارد. از این رو برای حل مشکل نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان، عایق رطوبتی پیشنهاد می‌شود. نمونه عایق رطوبتی مایع، مدل پیشرفته و به‌روز است که مانع زنگ‌زدگی آهن‌ها، زرد شدن رنگ دیوار و سقف و یا ایجاد کپک می‌شود. در واقع، عایق های مایع از مواد معدنی و مواد شیمیایی بر پایه آب و یا حلال تشکیل شده و دارای خاصیت پذیرش رنگ های متنوع می باشند. آب گریزی و ضد آب بودن از جمله خواص مطرح این نوع عایق ها می باشند. از عایق های نام برده شده در عایق کاری پشت بام ها، تراس، بالکن، باغچه های تراس، فوندانسیون، پل، تونل، دور لوله های فلزی و بتنی انتقال آب، رنگ برای نمای ساختمان ها و... استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع پوشش مایع

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت نمونه پیشرفته و با کیفیتی از عایق‌های رطوبتی با نام عایق رطوبتی مایع تولید شده است که انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد. عایق های مایع همچنان که دارای مزایای خاص خود می باشند، دارای معایبی نیز هستند. از مزایای عایق های مایع می توان به چسبندگی بالا به سطوح زیرین از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی و سطوح فلزی، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاومت در دمای 40- تا 130+، دارای خاصیت ضد جلبک و خزه و قارچ، محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب، دارای خاصیت ضد سمی، غیر قابل اشتعال بودن و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.