سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع نانو عایق های رطوبتی نانویی در سراسر کشور

نظر

عرضه انواع نانو عایق های رطوبتی نانویی در سراسر کشور : در صورتی که آب بندی های ساختمان صحیح انجام نشود، باعث نمور شدن محیط می گردد. این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است. در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها و نداشتن عایق رطوبتی، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد. این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد. علاوه بر این ها تغییراتی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی فلزات، نرم شدن و کنده شدن پوشش های گچی و آهکی و نرم شدن و باد کردن صفحات چوبی همه ی این تغییرات از نتایج نفوذ نم و رطوبت به مصالح ساختمانی است. گاهی اوقات با هزینه های سرسام آور بازسازی و مرمت روبه رو شده ایم که رطوبت عامل آن بوده است. عایق رطوبتی نانو گریزی مطمئن برای رهایی از این دردسرهاست.

عرضه انواع نانو عایق های رطوبتی نانویی در سراسر کشور

یک مسئله مهم و قابل توجه در صنعت ساخت و ساز عایق نمودن اصولی و استاندارد ساختمان ها و سازه های ساخته شده است. عایق ها با توجه به نوع کارکرد آن به چند دسته تقسیم می شوند. حرارتی، رطوبتی، صوتی از جمله ی این دسته بندی ها هستند. عایق های حرارتی نانو در هر مکانی که استفاده شود از هدر رفت انرژی ممانعت می کنند در واقع بهینه نمودن مصرف انرژی مهمترین کارکرد آن است. به عنوان نمونه در نما کاری برج های بلند به این منظور ازاین فراورده استفاده می شود همچنین در لوله های موتورخانه ها، کانتینرها، اطاقک های قطار، دود کش های حرارتی و … جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی جدید عایق رطوبتی جدید, پوشش های رطوبتی نانو

ویژگی هایی عایق نانو :

  • عایق رطوبتی نانو را می توان روی کلیه سطوحی که نیاز به عایقکاری و یا آب بندی دارند اعم از سطوح بتنی ، فلزی ، آجری ، ایزوگام ، آسفالت و ... به راحتی اجرا نمود.
  • از خواص ویژه و منحصر به فرد عایق سفید یا عایق رطوبتی ، سفید شدن سطح مورد نظر برای اجرا می باشد که در ساختمانها تا 45 درصد از میزان هدر رفتن انرژی خواهد کاست .
  • با افزودن پیگمنت به ساختار عایق نانو می توان عایق رطوبتی رنگی تولید نمود و سطح را زیباتر کرد .
  • این محصول روی کلیه سطوح عمودی و افقی قابل اجرا می باشد و کاملا چسبنده و بدون شره می باشد.
  • یکی از مزایا این نوع عایق کاری عمر طولانی آن پس از اجرا است.