سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای پرایمر قیری محافظتی امولسیونی در سطوح

نظر

روش اجرای پرایمر قیری محافظتی امولسیونی در سطوح : پرایمر پایه قیری امولسیون ، پرایمر پایه آب، پرایمر پایه قیری حلال آب پرایمر قیری محصولی است یک جزیی.پرایمر قیری بر پایه مواد قیری و حلال در آب که با چسبندگی و پوشش مناسب، سطح را آب بندی می کند. جهت سطوح بتنی و فلزی کاربردهای فراوانی دارد. چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی دارد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی مقابل نفوذ رطوبت  بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر پایه آب از امتیازاتی چون اجرای سرد ساده شکل پذیری مناسب دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها بازها برخوردار است .هزینه کم آب بندی با روش پرایمر پایه قیری حلال آب از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

روش اجرای پرایمر قیری محافظتی امولسیونی در سطوح

محصولی تک جزیی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با حلال های هیدروکربنی را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح فولادی، بتنی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. این محصول از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدهای ضعیف، بازهای ضعیف، آب های حاوی کلر و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.پرایمر قیری محافظتی پرایمر قیری محافظتی, انواع پوشش حفاظتی قیری

کاربرد پرایمر پایه قیری حلال آب :

  • سطح منابع و تانک های ذخیره آب  لوله های انتقال آب آشامیدنی
  • فاضلاب ها
  • عایق کردن اسکلت فلزی ساختمان ها با پرایمر پایه آب تیواشیمی
  • بدنه کشتی ها و اسکله ها
  • سطوح سیلوهای نگهداری مواد غذایی
  • صفحه ستون ها
  • پوشش دهی جدار لوله های فلزی آب  گاز  نفت
  • دیوارهای حائل
  •  ایجاد لایه محافظ در برابر بخار با استفاده از پرایمر قیری پایه آب
  • فونداسیون بتنی.

روش مصرف پرایمر پایه قیری :

قبل از اجرا روی هر کدام از سطوح یاد شده می بایست سطح کار تمیز و عاری از هرگونه چربی آلودگی یا مناطق سست باشد.در صورت وجود پریدگی در سطوح بتنی، باید این مناطق را با مواد ترمیمی، اصلاح نمود.سپس پرایمر پایه حلال آب را به وسیله قلم مو یا اسپری یا غلتک بر روی سطح مورد نظر اعمال کنیم.در صورت استفاده از اسپری لازم به ذکر است که باید پرایمر قیری تیوا شیمی را به میزان تقریبی 10 % نسبت وزنی با آب رقیق نمود. سپس آن را با اسپری بر روی سطح پاشید. برای اجرای مرحله دوم پرایمر قیری تیوا شیمی باید 2 الی 4 ساعت پس از اجرای مرحله اول صبر کرده تا سطح آمادگی لازم را جهت چسبندگی مناسب با لایه دوم به دست آورد.وسایل مورد استفاده را پس از اتمام کار پرایمر با آب تمیز نمایید.زمان خشک شدن در دمای بین 5 تا 35 درجه حداکثر 2 الی 4 ساعت است.زمان بهره برداری کامل از سطح،1 الی 2  روز می باشد .این مدت با شرایط آب و هوایی منطقه متغیر است.