سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی مایع جدید جایگزین ایزوگام و عایق رطوبتی سنتی

نظر

عایق رطوبتی مایع جدید جایگزین ایزوگام و عایق رطوبتی سنتی : حتماً تابه‌حال تصویر نشتی رطوبت به داخل ساختمان و زرد شدن گچ یا بلند شدن کاغذدیواری را دیده‌اید که این اتفاق به دلیل نفوذ رطوبت از بیرون ساختمان و سازه، سقف، دیوار، استخر یا هر قسمت خانه که دچار نشت رطوبت شده باشند. علت اصلی این موضوع عدم استفاده از عایقهای رطوبتی یا استفاده از محصولات بی کیفیت در بازار می‌باشد. به‌ طور مثال اگر بام خانه خود را با محصولات آب‌بندی محافظت نکنید به‌طور حتم در اولین بارندگی با نشتی آب و زرد شدن سقف و دیوارها در طبقات بالایی ساختمان مواجه خواهید شد. راه‌کار این قبیل مشکلات نشتی آب تنها استفاده از محصولات عایق‌بندی رطوبتی متناسب با محل اجرا است.

عایق رطوبتی مایع جدید جایگزین ایزوگام و عایق رطوبتی سنتی

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی عایق رطوبتی مایع جدید جایگزین ایزوگام و عایق رطوبتی سنتی شده است. عایق رطوبتی نانو پلیمر در شرکت ویستا به پوشش محافظ متشکل از ذرات نانو و پلیمر گفته می‌شود که جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به سطوح مختلفی که در معرض رطوبت یا داخل آب هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. عایق بندی رطوبتی از بروز خسارات مالی جلوگیری کرده و عمر مفید مصالح ساختمانی را افزایش می‌دهد. این عایق رطوبتی مایع، ظاهری همانند رنگ بسیار غلیظ دارد که به رنگ عایق رطوبتی نیز معروف گردیده است. تنوع رنگی فوق العاده بالا عایق نانو  ویژگی بارز این محصول است که باعث شده شکل ظاهری محل اجرا زیبایی بسیار بیشتری نسبت به سایر مواد سنتی عایق بندی ساختمان داشته باشد. عایق رطوبتی جدید مایع، بهترین نسل عایق بندی ساختمانی می‌باشد که جایگزینی مطمئن بجای ایزوگام است که در دو نوع تک جزئی و دو جزئی قابل ارائه برای کارفرمایان محترم می‌باشد.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, انواع پوشش ضد رطوبت

عایق رطوبتی پلیمری مزایای زیادی دارد. این عایق اکنون با کارایی بالایی که از خود نشان داده، کم کم جای دیگر عایق های رطوبتی را می گیرد. در این جا به چند نکته از مزایای این نوع عایق توجه کنید:

  1. نفوذ ناپذیر است. 
  2. مقاوم در برابر هر نوع رطوبتی می باشد. 
  3. مقاوم در برابر سرما و گرما است.
  4. بسیار انعطاف پذیر می باشد.
  5. عمر بالایی دارد.
  6. تعمیر لایه های زیرین با این عایق انجام می شود. 
  7. اتصال دهنده لایه های بتنی قدیمی با لایه های بتنی جدید می باشد. 

اما از معایب عایق رطوبتی پلیمری باید گفت که گران تر از سایر عایق های رطوبتی به ویژه ایزوگام می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.