سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیایا اجرای پوشش نانو پشت بام با بهترین کیفیت در کرج

نظر

مزیایا اجرای پوشش نانو پشت بام با بهترین کیفیت در کرج : عایق نانو پشت بام عایقی است که در آن از فناوری نانو استفاده شده باشد، در حال حاظر این نوع عایق ها جدید نوع عایق در بازار هستند که ویژگی هایی از قبیل مقاومت و نفوذ ناپذیری بسیار بالا و ترمیم سریع و آسان محل آسیب دیده را دارند. این نوع عایق به نیرو انسانی متخصص نیاز ندارد و شما می توانید به راحتی برای عایق بندی پشت بام خود از آن استفاده کنید. محافظت در برابر اشعه فرا بنفش. نشستن در معرض آفتاب در تمام طول روز می تواند روی سقف شما سخت باشد . اشعه uv بنفش باعث ایجاد تغییرات مولکولی در بام می شود و در نهایت منجر به پیچش یا حلقه زنی می شود. برخی از مصالح سقفی حاوی مواد بازتابنده هستند تا این مشکل را محدود کنند ، اما روش دیگر برای این کار استفاده از عایق های و چسب های نانو خوب سقف و پشت بام است. به گفته برخی از متخصصان سقف ، پوشش های انعکاسی و ضد uv سقف می توانند از آسیب جلوگیری کنند.

مزیایا اجرای پوشش نانو پشت بام با بهترین کیفیت در کرج

افزایش مقاومت در برابر آتش در برخی موارد ، چسب های آب بندی سقف همچنین می توانند به عنوان بازدارنده آتش برای سقف شما عمل کنند. البته ، اگر واقعاً نگران میزان آتش سوزی سقف خود هستید ، نصب برای سقف فلزی احتمالاً بهترین راه برای انجام این کار است. از رشد کپک خزه و جلبک جلوگیری کنید. پوشش های سقفی لاستیکی نفوذ پذیری نسبتاً کمی دارند ، به این معنی که رطوبت و نم نمی مانند یا باعث شکوفا شدن میکروارگانیسم های مضر مانند کپک و جلبک می شوند. این یک مزیت است اگر شما در یک منطقه مرطوب زندگی می کنید که تهدیدهای زیاد است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا عایق نانو پشت بام :

  • قابل استفاده برای تمام سطوح
  • طول عمر بالا
  • بازسازی آسان و سریع
  • ضد باکتری، قارچ و رشد خزه
  • توان الاستیسیته و پایداری بسیار بالا
  • قابلیت استفاده از پوشش های رنگی و عایقی به صورت هم زمان
  • مقاوم در مناطق بسیار گرم در مای 40 تا 100 درجه سانتی گراد
  • مقاوم بالا در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه uv

محصولات آببندی بام محصولات آببندی بام, عایق رطوبتی در کرج

عایق نانو پشت بام یکی از فراورده های ضد آب می باشد که برای عایق نمودن مکان هایی که در معرض رطوبت و باران هستند کاربرد فراوانی دارد. نم و رطوبت عوامل اثر گذاری هستند که آسایش و سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار داده و سبب تحلیل مواد و مصالح ساختمانی شده و در نهایت باعث صدمه به زیبایی سازه نیز می شوند. چنانچه عملیات مربوط به عایق کاری ساختمان ها اصولی و استاندارد انجام نشود و رطوبت به داخل نفوذ نماید سبب ایجاد محیط هایی نمور شده و اگر ساختمان مسکونی باشد سبب تشدید و پایداری بیماریهایی مانند رماتیسم، سینوزیت و آنفولانزا خواهد شد.