سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق کاری و آب بندی بندکشی های انواع کاشی

نظر

اجرای عایق کاری و آب بندی بندکشی های انواع کاشی : یکی از اساسی ترین مشکلات موجود در تمامی ساختمان ها و بالخص آپارتمان ها که به روش سنتی ایزولاسیون گردیده و یا عایق های آنها با گذر زمان از بین رفته است ، عبور نم و رطوبت و مشاهد آثار نم در دور دیوارهای سرویس های بهداشتی و در برخی مواقع عبور آب بصورت شرینی از سقف به پایین می باشند .شما بایستی در مرحله اول دلیل نشت آب را بررسی کنید و دلیل نشتی را پیدا کنید. محصولی است بر پایه سیمان به همراه سنگدانه های ریز، مواد پلیمری و ترکیبات شیمیایی سودمند که جهت بندکشی کاشی، سـرامیک، سـنگ و.. طراحی شده است. این محصول محتوی سیمان، سنگدانه های مناسب، پلیمرهای پودری، تغلیط کننده و افزودنی های معدنی مجاز است، که در تماس آب یک چسب مختلط قوی از سیمان و رزین های پودری با قوام مناسب ایجاد می کند. استفاده از پودر های بندکشی موجب می گردد تا نفوذپذیری درز های کاشی وسرامیک نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

اجرای عایق کاری و آب بندی بندکشی های انواع کاشی

اجرای عایقکاری رطوبتی حمام از اهمیت بالایی برخوردار است. کنترل رطوبت مشکل اصلی در عایق کاری حمام است. آب گرم مورد استفاده در هنگام دوش گرفتن میزان بخار آب موجود در هوا را افزایش می دهد که در صورت عدم تهویه مناسب باعث رشد کپک داخل درزها و روی دیوارهای حمام  شده و سلامتی شما را به خطر می اندازد. به همین دلیل است که عایقکاری رطوبتی حمام ها، نسبت به سایر مناطق خانه حساس تر و پیچیده تر است. اما به این معنی نیست که شما نمی توانید این کار را خودتان انجام دهید ، فقط باید بدانید که مراحل اجرای آن چگونه است و آنرا یک به یک و بصورت دقیق انجام دهید. با استفاده از نانو عایق رطوبتی در اطراف دیوارها و کف می توان مشکل رطوبت را بدون تخریب حل کرد. نانو عایق رطوبتی به دلیل خاصیت آنتی باکتریال، ضد قارچ و کپک می‌باشد. قارچ و کپک می‌تواند مشکلاتی را در سلامت انسان بوجود آورد از قبیل آلرژی ناشی از تولید قارچ که می‌تواند برای مبتلایان به بیماری آسم خطرناک باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی کاشی عایق رطوبتی کاشی, انواع پوشش کاشی سرامیک

جهت عایق کاری و آب بندی کردن بندکشی های انواع کاشی، سرامیک، موزائیک، انواع سنگ، ساختمان های قدیمی (بدون نیاز به تخریب) که به دلیل پوسیدگی ایزوگام و قیرگونی، نشست نمودن ساختمان، پوک شدن یند ها در اثر گذشت زمان و استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی، باعث ایجاد نم و رطوبت شده اند.