سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و فروش عایق رطوبتی قیری در حصارک کرج

نظر

پخش و فروش عایق رطوبتی قیری در حصارک کرج: تعریف:قیر ماده‌ای هیدروکربنی است به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره که در سولفید کربن و تتراکلرید کربن کاملاً حل می‌شود. قیر در دمای محیط، جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع می‌شود. کاربرد مهم قیر به علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است؛ 1:نفوذناپذیری در برابر آب؛ 2: چسبندگی...انواع قیر:قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشأ تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود. قیرهای خالص همچنین برای اینکه خواص مورد نظر برای کاربردهای مختلف را پیدا کنند، تحت فرایندهای دیگر قرار می‌گیرند و انواع مختلف قیر را (ازجمله قیر دمیده، قیر محلول، قیر امولسیون، قیر پلیمری و…) را تشکیل می‌دهند.

عایق قیری


پخش و فروش عایق رطوبتی قیری در حصارک کرج

قیر چیست: ماده ای خمیری شکل و سیاه رنگ است که در ساخت آسفالت و عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد.قیر ماده ی شیمیایی  کربن دار  است و تقریبا 90 تا 95 درصد ساختار  آن را کربن و هیدروژن تشکیل می دهد.به همین خاطر به آن هیدروکربن نیز گفته می‌شود.قیر یکی از مشتقات نفت می باشد. قیر طبیعی،نوعی از قیر است که با گذشت زمان طولانی با تبدیل تدریجی نفت خام و بخار شدن مواد فرار موجود در آن به وجود می آید.این نوع قیر را قیر طبیعی می نامند.که  در طبیعت یافت می شود و کیفیت و دوام آن از قیرهای نفتی بیشتر است.قیر نفتی از تقطیر نفت خام در دو مرحله در برج های تقطیر ایجاد می شود. کاربرد قیر:قیر انواع مختلفی دارد که هر یک از انواع آن ها کاربرد مخصوص به خودشان را دارند.و به طور معمول در پالایشگاه های نفت ساخته می شود.قیر به خاطر دو خاصیت چسبندگی و عایق بودن خود معروف است.به طور معمول برای تثبیت قیر،آن را با گونی به کار می برند که به آن قیرگونی گفته می شود.کاربرد قیر در دو بخش راهسازی و عابق مشهود است.به طور معمول در حدود 90 درصد قیر تولیدی در بخش راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد.و 10 درصد باقی در بخش عایق کاری استفاده می شود.به مرور زمان و با پیشرفت دانش بشری و فن آوری،قیر کاربردهای بسیار متنوع و فراوانی در صنعت های مختلف پیدا کرده است. قیر برای مصرف در بخش های گوناگون از قبیل  راهسازی ، تثبیت شن های روان، پوشش کف و بام ساختمان ها، عایق بندی لوله ها به ویژه لوله های زیرزمینی، آب بندی مخزن ها، پل ها، کانال ها،رنگ آمیزی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عایق قیری

پخش و فروش عایق رطوبتی قیری در حصارک کرج

قیرگونی چیست: گونی مصرفی در این نوع عایق اغلب از سایر کشورها وارد می‌شود و در سه درجه به فروش می‌رسد. طبق آئین نامه مقرارت کشورمان مشخصات گونی مناسب باید شامل ویژگی هایی مانند نو بودن، ریز باف بودن، سالم بودن، بدون آلودگی باشد و وزن هر متر مربع آن حدود 380 گرم باشد. برای ساخت قیر مصرفی نیز از تقطیر نفت خام استفاده می‌شود که سه نوع قیر در ایران نیز عرضه می‌شود.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز میباشد.شماره تماس:09121754110