سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع واترپروف مایع بتن جهت محافظت از سازه ها

نظر

پخش و توزیع واترپروف مایع بتن جهت محافظت از سازه ها : مهم ترین علت عدم مقاومت بتن در مقابل نفوذ آب و سایر عوامل شیمیایی نداشتن فشردگی لازم و وجود خلل و فرج در بتن می‌باشد. افزودنی واترپروف بتن مایع که جز مواد کمکی بتن شرکت ژیکاوا محسوب می شود با ایجاد فشردگی بیشتر در بتن مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و املاح شیمیایی تا چند برابر افزایش داد و به علت کاهش میزان آب مصرفی از ایجاد فضاهای خالی و منافذ ریز و همچنین ترک‌خوردگی بتن جلوگیری می‌نماید.

پخش و توزیع واترپروف مایع بتن جهت محافظت از سازه ها

عوامل زیادی در زوال بتن نقش دارند، اما در اینجا می خواهیم در مورد پوشش های محافظ و محلول های موثر در آب بندی بتن مسلح بحث کنیم. برای محافظت از مخلوط، باید در همان مراحل ابتدایی ساخت ملات آن اقدامات ویژه ای انجام شود و  راهکارهای دقیقی برای محافظت از آن در هر دو محیط داخلی و خارجی اتخاذ گردد. روش ها و مواد مختلفی برای ترمیم و تقویت سطح بتن وجود دارد و ملاک های انتخاب این مواد کاملا مشخص است. برای انتخاب مواد پوششی باید بررسی کنید که با توجه به شرایط محیطی، چه عواملی باعث آسیب دیدن بتن می شوند. به عنوان مثال، در صورت صدمه دیدن سازه بر اثر تماس با نمک، سیاست های ترمیم باید بدین صورت اعمال شوند:

  • حذف یون های کلرید که به داخل سازه نفوذ کرده اند
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت، یون های کلرید و اکسیژن
  • حفاظت از میلگرد یا سایر قطعات فولادی به کار رفته در سازه
  • همواره وضعیت بدتر و عوامل خورنده دیگر را نیز در نظر بگیرید
  • کنترل خوردگی با استفاده از عایق رطوبتی یا کنترل بالقوه.

واترپروف مایع بتن محصولی فرموله شده از روان کننده ها و اسیدهای چرب غیر آلی می باشد . که برای آب بند نمودن ونفوذناپذیر ساختن انواع بتن ،‌ ملات بنایی و دوغاب کاری مناسب می باشد . واترپروف مایع بتن به سرعت در آب پخش می شود و به عنوان یک عامل قوی پخش کننده ذرات بتن عملکرده و سبب می شود که ذرات سیمان که تمایل به کلوخه شدن دارند ،‌ بهتر پخش شوند و بدین ترتیب سطح آزاد وسیعتری بدست آید . بدین ترتیب آب موجود در مخلوط به نحو موثرتری عمل کرده و عمل هیدراسیون با آب کمتر و به نحو موثرتری صورت پذیرد که همین امر سبب می شود میزان آب مصرفی تا بیش از 10 ?‌ کاهش یافته و در نتیجه بتن با دانسیته بیشتر و نفوذپذیری کمتر حاصل می گردد . واترپروف مایع بتن در شرایطی که علاوه بر آب بندی بتن ،‌ روانی بتن نیز حائز اهمیت است بسیار کاربردی می باشد . واترپروف مایع بتن قادر به کاهش آب بتن تا حدود 12? می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.