سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های آب بندی کم هزینه و مقرون به صرفه استخر

نظر

روش های آب بندی کم هزینه و مقرون به صرفه استخر : این روش به عنوان یک روش کم هزینه و مقرون به صرفه ای برای صاحبان استخر شناخته شده است. در این روش آب بندی استخر به وسیله ی رنگ صورت می پذیرد که طبیعتا عمر و ماندگاری کم تری نیز خواهد داشت و هر چند سال یک بار باید فرایند رنگ کردن استخر مجددا انجام پذیرد. هنگامی که استخر ها به وسیله رنگ، آب بندی می شوند باید به این نکته توجه داشت که حتما رنگ ها در خشک ترین حالت ممکن به کف و دیواره استخر ها زده شوند . استفاده از رنگ ها برای آببندی استخر ها یک روش آسان و سریع بوده که باید با دقت زیادی انجام پذیرند.

روش های آب بندی کم هزینه و مقرون به صرفه استخر

در صورتی که سطح استخر مورد نظر قبلا به همین روش، آب بندی شده باشد، حتما به این نکته باید توجه شود که رنگ های قدیمی و پوسته پوسته شده باید از سطح کار جدا شوند. در صورت توجه نکردن به این مورد و جدا نکردن پوسته های اضافه باقی مانده روی سطح استخر، سطح نهایی بدست آمده ناهموار خواهد بود و پوسته های باقی مانده روی سطح کار صافی آن را خواهند گرفت و نمایی جالبی پدیدار نخواهد شد. قبل از انجام آببندی استخر ،به این نکته باید توجه کرد که تمامی نقاط و قطعات آسیب دیده باید ترمیم شوند و بعد مورد آب بندی قرار بگیرند. ترک های احتمالی را می توان با مواد مخصوص ترمیم استخر جبران کرد. همچنین سطح استخر را باید از هر گونه مواد راکد، جلبک ها و رسوبات پاک کرد و با اسید های مخصوص نسبت به پاک سازی آن ها اقدام کرد. نگهداری از استخر های خصوصی و عمومی جزو مهم ترین کارهای مراقبتی بعد از احداث آن ها به شمار می آید. به دلیل این که عموما استخر ها با موادی چون سیمان ساخته شده اند، جنس نفوذ پذیری داشته و آب به راحتی می تواند از آن ها عبور کند. از آنجا که استخر ها مانند ذخایر آبی عمل می کنند و حجم شایانی از آب را در خود نگه می دارند، باید به صورت مطمئن ساخته شوند و این حجم آب را به میزان زیادی و به بهترین شکل و بدون ذره ای نشتی در خود نگه داند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 روکش ها برای آب بندی استخر روکش ها برای آب بندی استخر, انواع عایق رطوبتی

با استفاده از این روش، تمییز کردن و نظافت استخر، کاری بسیار آسان خواهد بود. همچنین فضای کاشی کاری شده ی زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.استفاده از کاشی ها برای حاشیه بیرونی استخر ها نیز کابر فراوانی دارد که در این صورت نیازی به کاشی کاری داخلی و کف استخر نمی باشد و می توان به روش های دیگری کف استخر را آب بندی کرد. در این روش، حاشیه بیرونی استخر ها عاری از رشد جلبک ها و باکتری ها می باشند.