سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدرن ترین عایق های حرارتی روکار دیواری در سازه ها

نظر

مدرن ترین عایق های حرارتی روکار دیواری در سازه ها : عایق حرارتی روکار دیوار Wall surface thermal insulation راهکاری دیگر برای جلوگیری از هدر رفت گرما و انرژی می باشد. یکی از گزینه های بسیار مهم وحساس در صنعت ساخت و ساز برآورده نمودن نیاز به گرما و حرارت است، در واقع دمای مناسب و گرما از فاکتورهای مهم در راحتی و آسایش در منازل است. در گذشته ای نه چندان دور در ساخت و سازهای انجام شده با بهره گرفتن از دیوارها و جداره های ضخیم و با ضخامت زیاد و استفاده از مصالحی مانند خشت وگل می توانستند گرمای داخلی را تامین نمایند. هر چند که این جداره های قطور علاوه بر محافظت از گرما، در فصول گرم سال قادر بودند از ورود گرما و دمای بالای محیط بیرون، به درون سازه ممانعت نمایند.

مدرن ترین عایق های حرارتی روکار دیواری در سازه ها

در دنیای مدرن و توسعه یافته امروز سازه ها را با دیوارهایی با ضخامت کمتر می سازند. دلایلی که این کار را توجیه می نماید پائین آوردن وزن سازه، فضا دهی به محیط و استفاده کمتر از مصالح ساختمانی است. عواملی مانند کمبود انرژی های حرارتی، آلودگی های صوتی بسیار زیاد در جهان پیشرفته، نیاز به فراورده های عایقی در زمینه صوتی و حرارتی را روز به روز افزایش می دهد. تاکید بر استفاده از این متریال ها از سوی پیمانکاران، مدیران اجرایی و خریداران ساختمان ها اهمیت این مطلب را نشان می دهد. عایق حرارتی روکار دیوار را می توان از عنواع عایق های حراتی انتخاب و نصب نمود. پشم سنگ و پشم شیشه نیز میتوانند در این مورد استفاده قرار گیرند ولی برای حفاظت از عایق نیاز به روکش دارند. این روکش ها میتواند انواع ساده پلاستیکی مانند نایلون های صنعتی و پلاستیک های کشاورزی باشد. برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از حساسیت در افرادی که لباس ایمنی نپوشیدند و یا در آن محل رفت و امد می کنند. حتما لازم است از پوشش محافظ برای عایق استفاده نماییم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی روکار عایق حرارتی روکار, انواع پوشش های روکار دیواری

از این روش عایق کاری حرارتی برای عایق های حرارتی صلب نظیر عایق پشم سنگ تخته ای صلب استفاده می شود. چون این عایق ها صلب هستند و منعطف نیستند، در هنگام نصب آن ها به هیچ گونه سازه نگهدارنده ای نیاز نیست و می توان لایه نما را مستقیما به روی عایق اجرا کرد. از مهم ترین روش عایق کاری دیوار بدون سازه می توان به روش های قرار گرفتن عایق حرارتی بین دیوار دوجداره اشاره داشت.