سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش ضد آب نانو واترپروف و آب بندی سنگ نما

نظر

خرید پوشش ضد آب نانو واترپروف و آب بندی سنگ نما : نانو سنگ نوعی پوشش ضدآب نانو برای واترپروف و آب بندی سنگ نمای ساختمان است این رزین نانو سنگ بهترین عایق برای نمای ساختمان است و نوعی عایق بی رنگ است که بر روی سنگ نما ایجاد می شود و جلوی آب دادن نما را می گیرد و تا چند میلی متر در عمق سازه نفوذ می کند و بدون ایجاد لایه و یا تغییری در ظاهر و زیبایی سنگ ، علاوه بر این که نما را عایق می کند، سنگ ها را جلا داده و همیشه نو و تمیز نگه می دارد و از  ایجاد آلاینده های محیطی و شوره زدگی بر روی سنگ جلوگیری کند. یکی از عیب های سنگ نما، جذب فراوان آب به دلیل خلل و فرج فراوان این مصالح ساختمانی می باشد. از بین رفتن بندکشی های سنگ های کنار هم قرار گرفته، موجب ورود آب به مصالح زیر ساختمان خواهد شد و علاوه بر اینکه موجب لق شدن سنگ ها می شود و احتمال افتادن آنها را افزایش می‌دهد، موجب کاهش مقاومت ساختمان نیز می شود. البته نماهای سنگی نیز به علت جذب آلودگی ها به خود، به شدت کثیف می شوند.

خرید پوشش ضد آب نانو واترپروف و آب بندی سنگ نما

برای آب بندی سنگ نما می توانید از پوشش نانو نمای استفاده کنید. برای آب بندی سنگ نمای ساختمان با مواد نانو ، ابتدا باید عیب های سنگ ها را از بین ببریم؛ سپس با استفاده از مواد نانو، درز های سنگ ها را پوشانده و سنگ ها را عایق بندی کنیم. فناوری نانو نیز به کمک عایق کاری نمای ساختمان ها آمده است عایق کاری نمای نانو پلیمر یک لایه پوششی را در روی نمای ساختمان ایجاد می کند و ساختمان را در برابر رطوبت های ناشی از بارش باران و برف مصون می دارد ایجاد پوشش نامرئی و درخشش از ویژگی های عایق کاری نما با روش نانو پلیمر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی نمای سازه آب بندی نمای سازه, اجرای عایق کاری نما

قیمت عایق کاری نمای ساختمان تحت تاثیر عوامل مختلفی است مثلا محلی که عایق کاری نما آن صورت می گیرد، نوع عایقی که مشتری درخواست می کند چرا که عایق کاری نما انواع مختلفی مانند عایق حرارتی، عایق رطوبت و … دارند و متراژی که مشتری می خواهد آن را عایق کند، هزینه ها با توجه به موارد نام برده متغیر است، اگر قصد ساختن ساختمانی ایمن را دارید و می خواهید سال های طولانی دوام داشته باشد همچنین هدر رفت انرژی نداشته باشد صرف هزینه بالا برای عایق کاری نما نه تنها ضرر محسوب نمی شود بلکه به صرفه نیز می باشد زیرا ساختمان پس از چند ده سال احتیاج به ترمیم و صرف هزینه اضافی نخواهد داشت، مواد عایق کاری نما و نحوه انجام عمل عایق کاری نما هم بی تاثیر در قیمت عایق نیست