سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های رطوبتی آکریلیک نانو در سراسر کشور

نظر

فروش عایق های رطوبتی آکریلیک نانو در سراسر کشور : در تعداد زیادی از موردها توقع کارفرما هابر این است که به همراه عایق کاری ، رنگ شدن سطوح هم ، با هم انجام شود. نانو عایق های رطوبتی رنگی نانو محصولی بسیار عالی و کاربردی و منحصر به فرد می باشد. که علاوه بر عایقکاری نمودن سطوح متفاوت ، سبب رنگ امیزی و به طبع زیبایی سطوح می گردد. این عایق های رنگی نانو مناسب ترین جانشین برای ایزوگام به منظور پوشش بام و ضمنا گزینه بسیار خوبی برای رنگ نمای آن است. این عایق های رنگی نانو نوعی پوشش آب بند کننده می باشد که از رزین های آکریلیک و الاستومری آب پایه تولید شده می شود و بعد از خشک نمودن غشایی الاستیسیته و تماما ضد آب روی سطح ایجاد می کند. معمولا برای ایزولاسیون پشت‌بام‌ها و کلیه مکان‌هایی که در تماس با آب و بخصوص بارش باران می‌باشد، می‌توان باتوجه به قیمت عایق نانو از این مواد بهره گرفت و در اصل هریک از این موارد و مکان‌ها در تعیین قیمت عایق جایگزین ایزوگام نقش دارند.

فروش عایق های رطوبتی آکریلیک نانو در سراسر کشور

عایق رطوبتی آکریلیک عایقی است که از رزین های اکریلیک ساخته می شود و می توان به آسانی و به صورت سرد و مایع اجرا کرد. عایق رطوبتی دو جزئی معمولا به صورت دو جزئی ساخته می شود؛ یعنی یک جز آن از پودر و جزء دوم نیز یک مایع مخصوص است. این نوع عایق پودری را با مایع مخلوط کرده و این ترکیب باعث ایجاد خاصیت الاستیکی و مقاومت بالا در برابر فشار شود. این نوع عایق را می توان در تمام سطوح از جمله پشت بام می توان استفاده کرد، این نوع عایق در مکان هایی مانند ساختمان ها، سوله ها، مساجد، سرد خانه ها ، لوله های آب، کانال های کولر، کانکس ها، سرویس های بهداشتی، روف گاردن و نمای سبز، پی ساختمان ها، سقف های متال و بتن و… استفاده کرد و همچنین این نوع عایق را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, خرید عایق های نانو رطوبتی

عایق رنگی نانو را می شود بر روی انواع سطح بتنی ، سیمانی ، فلزی ، سطوح ایزوگام یا آسفالت شده ، موزائیک ها ، چوب و … و به صورت کلی برای پشت بام (عایق نانو برای پشت بام ) و عایق نانو برای استخر به آسانی استفاده نمود. شایان ذکر است که سطوح زیر کار چرب یا جلبک نشده باشد ، نانو عایق رطوبتی ( عایق نانو برای پشت بام ) در مقابل اشعه ماوراء بنفش استحکام بسیار خوبی داشته است و در فام های روشن تا سی درصد از هدر رفتن مصرف انرژی در ساختمان جلوگیری می نماید و سبب بهینه سازی انرژی می شود.