سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های اجرای عایق های رطوبتی نانو آب بند کننده در کرج

نظر

روش های اجرای عایق های رطوبتی نانو آب بند کننده در کرج : این عایق با استفاده از مواد پلیمری تولید می‌شود و بر پایه رزین‌های اکریلیک است. این عایق بهترین جایگزین به جای سایر عایق‌های موجود در بازار است زیرا به آسانی قابل نصب بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. مواد اولیه موجود در این عایق باعث می‌شود تا این محصول از دوام بالایی برخوردار باشد و نیاز به تعویض یا تعمیر در دراز مدت نداشته باشد. جذب رطوبت مصالح بیشتر از مواد غیرطبیعی دیگر است. مصالح ساختمانی مختلف استفاده شده در نما و بام ساختمان از جمله سیمان، سنگ، سمنت بورد، کاشی، موزاییک، ساندویچ پنل، ورق گالوانیزه، بتن، غیر و…. پس از مدتی قرارگیری در برابر آب یا بارش برف و باران دچار آسیب (شوره زدگی، پوسیدگی، زنگ‌زدگی، ترک، طبله‌شدگی و تخریب) می‌شوند.

روش های اجرای عایق های رطوبتی نانو آب بند کننده در کرج

عایق رطوبتی نانو برای عایق کاری بام ،سرویس ، استخر و حتی نمای ساختمان در مناطق پر باران بسیار پر کاربرد می باشد. در صنعت پل سازی برای پایه های پل و قسمت عبور و مرور اتوموبیل بسیار پرکاربرد می باشد. یکی از بهترین سازه هایی که از عایق نانو در آن استفاده می شود دکل ها و ستون های برق می باشد. زیرا این سازه ها در معرض پوسیدگی توسط اسیدها و بازها قرار می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, انواع پوشش نانویی در کرج

میزان مصرف و پوشش عایق رطوبتی نانو :

در هر مرحله اجرا بسته به نوع سطح 300 تا 500 گرم در هر متر مربع مصرف می شود ، مواردی چون زبری سطوح ،دمای هوا،میزان رطوبت و روش اجرا میزان مصرف را تغییر خواهد داد ، آماده سازی صحیح سطوح و رعایت این دستور العمل اهمیت بسزایی در دوام و استفاده بهینه از این محصول دارد. سطوح باید تمیز ، یکنواخت ،خشک و عاری از هر گونه گرد و غبار باشد ، پوشش های قدیمی ، آلودگی، چربی ، روغن ، گردو غبار و مواد آلی می بایست بوسیله سایش مکانیکی و یا با استفاده از پاک کننده های شیمیایی برطرف گردند. هرگونه ناصافی سطوح و خاک یا لقی قطعات می بایست برطرف گردد.

نحوه اجرای عایق جدید نانو در سطوح :

این محصول همانند رنگ معمولی با قلم مو، غلتک و پیستوله قابل اجرا است. قبل از انجام کار باید سطح را کاملاً تمیز و خشک و سطح‌های ناصاف را آماده نمود، سپس نانو رنگ را بصورت کاملاً یکنواخت روی سطح پوشش داد. برای حصول بهترین نتیجه دمای محیط در زمان اجرا و در مدت خشک شدن باید بین 5 تا 40 درجه سانتی‌گراد باشد. دمای بالاتر باعث خشک شدن سریع و دمای پایین تر کند شدن آن را سبب می شود. رطوبت زیاد بر شکل ظاهری محصول تاثیر منفی می گذارد. در صورت نیاز دست دوم عایق رطوبتی جدید را پس از گذشت 3 تا 5 ساعت اجرا کنید.