سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مواد اصلی ایزوگام های آسمان گستر دلیجان عایق بندی

نظر

معرفی مواد اصلی ایزوگام های آسمان گستر دلیجان عایق بندی : هر سطحی که در برابر تابش خورشید و بارش برف و باران قرار بگیرد و یا محل آبریزهای فراوان باشد به پوشش مناسب و بادوام احتیاج دارد. در غیر این صورت به مرور زمان بارش ها موجب سست شدن سطوح، خراب شدن و وارد شدن خسارت زیادی خواهند شد. در گذشته از روش هایی مثل قیرگونی و آسفالت برای پوشش دهی سطوح مختلف استفاده می شده است. اما این روش ها کافی و کامل نبودند و علاوه بر هزینه زیادی که در بر می گرفتند اجرای آن ها آلودگی های بسیاری را برای محیط زیست به همراه داشته است. اما با گذشت زمان و پیشرفت دانش در این زمینه عایق رطوبتی ایزوگام تولید شد به سرعت جایگزین روش های قدیمی شده و امروزه بسیار پرطرفدار و پرکاربرد شده است.

معرفی مواد اصلی ایزوگام های آسمان گستر دلیجان عایق بندی

ایزوگام‌هایی که وجود دارد هر کدام بسته به نوع محصول به صورت تک لایه و یا دولایه ساخته می‌شود که تیشو و پلی‌استر وارد تشتک قیر می‌شود و سپس با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته شده که در مرحله آخر و خروجی ضخامت ایزوگام تنظیم می‌شود و سپس ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و وارد حوض آب شده و سرد می‌شود که در مرحله بعدی نیز پلاستیک به لایه پشت آن اضافه شده و ایزوگام در مرحله آخر وارد آسانسور ذخیره‌سازی می‌شود.همچنین در پایان کار فن‌های خشک‌کننده عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام داده تا آن را بتوان رول کرده و به شکل مخروطی درآورده شود. مراحل تولید ایزوگام و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ایزوگام انواع ساده ، فویل دار (ایزوگام دولایه و ایزوگام تک لایه) .جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام چیست ایزوگام چیست, مواد عایق ایزوگام

  1. قیر با درجه خلوص 60/70
  2. پلی استر 
  3. تیشو فویل آلومینیوم 14 یا 16 میکرون
  4. پلاستیک پشت لایه ایزوگام پودر تالک
  5. مواد APP و SBS درجه یک
  6. پوشال و گونی پلاستیکی 
  7. ابزار کار (چسب نواری 5، کاتر و  مشعل گازی و…) و البته نیروی متخصص در خط تولید ایزوگام.

ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.