سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه عایق الاستومری رولی و پشم سنگ حرارتی عایق بندی

نظر

مقایسه عایق الاستومری رولی و پشم سنگ حرارتی عایق بندی : عایق الاستومری رولی ساده وزن بسیار سبکی دارد و مقاومت آن در برابر رشد قارچ ها و باکتری، مواد شیمیایی، گرد و غبار و رطوبت بسیار بالا می باشد. نصب و نگهداری آن بسیار آسان است و برای عایق کاری سیستم های تهویه مطبوع در فضاهای بسته استفاده می شود. برای نصب این عایق از نوعی چسب مخصوص و برای پوشش دادن درزهای ایجاد شده، از درزگیر مخصوص این عایق ها استفاده می شود.

مقایسه عایق الاستومری رولی و پشم سنگ حرارتی عایق بندی

عایق الاستومری بدلیل ساختار سلول بسته ،مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب ، آلودگی و گرد وخاک دارد اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب ،مقاومت پایینی داشته  و با نفوذ رطوبت  و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی ان کاسته می گردد. به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد .همچنین عایق الاستومریک، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.. در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. توصیه اکید می شود که کارگران و عایق کاران، هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی لوله الاستومری عایق حرارتی لوله الاستومری, عایق های حرارتی در کرج

عایق الاستومری مقاوم در برابر خوردگی بوده اما پشم شیشه  به شدت دچار خوردگی می شود.همچنین نصب عایق های الاستومری بدلیل استفاده از خودبست بسیار آسان بوده وبرای محیط هایی که فضای کاری زیادی ندارند مناسب می باشد.اما نصب عایق های پشم شیشه در چند مرحله صورت می گیرد.علاوه برآن، ضریب انتقال حرارت عایق های الاستومریک بسیار پایین بوده در حالیکه ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش یافته و از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود.عمر مفید بالای عایق های الاستومری از دیگر مزایای این عایق نسبت به عایق پشم شیشه به شمار می رود. قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست اما مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این عایق قیمت بالای آن را توجیه می کند.