سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه ماستیک پلی سولفید دو جزئی پلیمری در سراسر کشور

نظر

عرضه ماستیک پلی سولفید دو جزئی پلیمری در سراسر کشور : مدل پلی سولفاید بر اساس رزین پلی سولفاید و پلیمر ترکیبی ساخته می گردد. این ماستیک دو جزئی بوده و به صورت سرد اجرا می گردد و قدرت چسبندگی بسیار بالایی هم دارد و به همین دلیل به انواع متریال ها به خوبی می چسبد. بعلاوه برای استفاده در درزهای افقی و عمودی بسیار مناسب است. به علاوه ترک نمی خورد و در برابر ساییده شدن مقاومت بالایی دارد. ماستیک از جمله مصالحی است که به منظور درزگیری و آب بندی کاشی ، آجر و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از روش درزگیری با ماستیک برای پر کردن درزهای انبساطی آسفالت و سازه های بتنی نیز استفاده می شود. ماستیک قدرت چسبندگی بالایی داشته و به راحتی به مصالح مختلف می چسبد. این مصالح در انواع تک جزئی و دو جزئی عرضه می گردد.

عرضه ماستیک پلی سولفید دو جزئی پلیمری در سراسر کشور

ماستیک پلی سولفید دو جزئی (رزین پلی سولفید و پلیمر ترکیبی) بوده و به صورت سرد اجرا می گردد. درزگیری با ماستیک پلی سولفید دارای مزایایی همچون مناسب بودن برای درزهای افقی و عمودی، مقاومت در برابر ساییده شدن، عدم ترک خوردگی و قدرت چسبندگی بالا می باشد. یک ماده دو جزئی بر پایه رزین پلی سولفاید طراحی و تولید شده است . این ماستیک به صورت دوجزئی تهیه گردیده و به دو حالت ریختنی (مایع) جهت سطوح افقی و تزریقی (خمیری) برای سطوح عمودی عرضه می شود. این محصول به دلیل چسبندگی فوق العاده می تواند در کنار سطوح سنگ ، سیمان ، فلز و چوب اجرا شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد چسب ماستیک :

  1. درزهای انبساط ساختمانی
  2. پر کردن و آب بندی درزهای پلها و جداره های پنجره ها
  3. منابع آب، استخرها و کانالهای آبرسانی
  4. آببندی و نفوذ ناپذیر نمودن شکافها و ترکها
  5. پر نمودن درز اطراف شیشه و در و… در وسایل نقلیه
  6. سیل نمودن ترکهای تصادفی و ترمیم درزهای کنترل
  7. ترمیم بتن تخریب شده.

درزگیری با ماستیک پلی سولفید درزگیری با ماستیک پلی سولفید, انواع چسب ماستیک

روش اجرای ماستیک پلی سولفید :

دیواره درز باید کاملاً خشک و عاری از گرد و غبار و چربی و لایه های سست باشد. سپس در صورت نیاز، برای افزایش میزان چسبندگی سطح زیر کار با یک لایه پرایمر آغشته شود. نوع پرایمر مورد نیاز بایستی با توجه به شرایط زیر کار انتخاب شود. برای سطوح صاف و صیغلی و لعابدار و یا فلزی پرایمر تیپ N و برای سطوح مضرس یا جنس بتن و سنگ پررایمر نوع P استفاده شود. پس از اجرای پرایمر باید حدود 20 دقیقه فرصت تنفس به آن داده و سپس ماستیک اجرا شود. اگر از اعمال پرایمر بیش از 2 ساعت بگذرد نیاز مجدد به اجرا پرایمر می باشد. برای حفظ ضخامت اجرایی و جلوگیری از هدر روی ماستیک، فتیله اسفنجی یا Backer Rod در داخل درز باید تعبیه شود. دو جز محصول ماستیک پلی سولفاید  با کمک یک دستگاه همزن مکانیکی دور کند (300 تا 500 دور در دقیقه) ترکیب شود به نحوی یک محصول همگن بدست آید . دقت شود که سرعت ترکیب سبب ایجاد حباب نگردد. سپس با استفاده از تفنگ مخصوص ـ ماله و یا به صورت ریزشی اجرا نمود. کاهش دما سبب طولانی‌تر شدن مدت خشک شدن ماستیک پلی سولفاید خواهد شد.