سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه ایزوگام پوشش دهنده سطوح مختلف ساختمان ها

نظر

عرضه ایزوگام پوشش دهنده سطوح مختلف ساختمان ها : ایزوگام فراورده‌ای نفتی و لایه‌ای محافظ است. به دلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نفوذ آب و سبکی آن به عنوان پوشش دهنده برای عایق کردن سطوح مختلف در برابر نفوذ آب به کار می‌رود. ایزوگام، نام بازرگانی گونه ای عایق آماده‌ی ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. عایق‌کاری بام و دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت باران و برف با روش‌های سنتی و مدرن متفاوتی به انجام می‌رسد. یکی از انواع روش‌های متداول و ارزان قیمت برای ایزولاسیون ساختمان ایزوگام است. ایزوگام از چند لایه حفاظتی برای بهبود کیفیت عایق‌کاری ساخته می‌شود. لایه‌های تشکیل شده از قیرهای صنعتی و طبیعی و لایه‌های ایجاد کننده استحکام (تیشو) و لایه‌های بیرونی جهت انعکاس نور و حفاظت از ایزوگام در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و همچنین جهت کاهش جذب گرما در تابستان لایه‌های تشکیل‌دهنده یک ایزوگام با کیفیت می‌باشند.

عرضه ایزوگام پوشش دهنده سطوح مختلف ساختمان ها

ایزوگام ها که با استفاده از قیر و الیاف، درست شده اند توانایی زیادی در عایق کاری ساختمان دارند. زمانی که صحبت از عایق کاری می شود بسیاری از افراد، فقط به عایق کاری پشت بام فکر می کنند. این در حالی است که در ساختمان سازی، قسمت های مختلف سازه به عایق کاری نیاز دارند. کف ساختمان، عایق کاری پی و … از جمله قسمت هایی هستند که باید عایق کاری شوند. این کار باعث می شود تا استحکام سازه بالا رفته و در نتیجه، طول عمر بیشتری داشته باشد. یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه‌ها و ساختمان ها به چشم میخورد مشکل نم و رطوبت است که گاهی اوقات خسارات جدی را به ساختمان وارد میکند. یکی از راهکارهای مقابله به آن عایق‌کاری رطوبتی است. در ایران قبلا از ایزوگام میگویند داده است که از این عایق ها در اکثر مراحل ساخت استفاده می‌شود. ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است. که با اعمال گرما و حرارت به سطح موردنظر چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به لایه زیرین خود جلوگیری می کند. این فناوری در راستای ایمن سازی ساختمان ها در برابر نم و رطوبت حاصل از بارش‌های فصلی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق‌کاری بام و دیوارها عایق‌کاری بام و دیوارها, انواع پوشش ایزوگام در کرج

این محصولات در سرمای زمستان، سقف خانه را در برابر برف و باران محافظت می کند. در تابستان نیز به دلیل ویژگی هایی که دارد، هیچ گونه آسیبی نمی بیند. با استفاده از ایزوگام های باکیفیت می توانید از بابت عدم نفوذ رطوبت به سقف، آسوده خاطر باشید. در ضمن استفاده از این مصالح، شما را از پارو کردن سقف نیز بی نیاز می کند.