سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت قیرگونی پشت بام و سقف ساختمان ها در کرج

نظر

قیمت قیرگونی پشت بام و سقف ساختمان ها در کرج : نوع قیر مصرفی باید نسبت به شرایط آب و هوایی استفاده گردد. پس از پایان یافتن عایق کاری لازم است از یک لایه بتن آسفالتی استفاده کنیم. ضخامت آسفالت باید دست کم 2 سانتیمتر باشد. در زمستان و هوای سرد, درجه حرارت آن باید 120 درجه سانتیگراد و در هوای گرم حداقل 60 درجه سانتیگراد خواهد بود. قیرهای مصرفی نباید در معرض حرارتی بیش از 150 درجه سانتیگراد آب شوند، زیرا حرارت زیاد قیر را تجزیه می کند و ویژگی‌های آن را تغییر می دهد. همچنین قیر باید تا زمانی که گرم و روان است، استفاده شود. 

قیمت قیرگونی پشت بام و سقف ساختمان ها در کرج

به هیچ عنوان در شرایط آب و هوایی سرد و بارانی قیرگونی پشت بام را انجام ندهید. زیرا سرما باعث سفت شدن قیر در زمان کوتاه‌تری می شود و قیر شما نمی تواند تمام فضاها را به شکل یکدستی بپوشاند. به دنبال آن درزهای بوجود آمده باعث نفوذ آب و پوسیدگی گونی‌ها می شوند. در صورت بارانی بودن هوا، قطرات آب باعث ایجاد منفذهای حباب‌گونه در قیر می‌شوند که برای عایق‌کاری اصلاً مناسب نخواهد بود. کسانی که در مناطق پرباران زندگی می کنند توجه داشته باشند:

  1. به صورت عمومی قیرگونی برای مناطقی که در طول سال زمان زیادی را با برف و باران مواجه هستند گزینه مناسبی نیست؛ چرا که قیر در برابر باران زیاد آسیب پذیر خواهد بود.
  2. برای قیرگونی دولایه حتماً لایه دوم گونی به شکل ضربدری با لایه‌ اول گونی قرار داده شود تا به این صورت از نفوذ آب به طور کامل جلوگیری شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
  3. قیرگونی در پشت بام قیرگونی در پشت بام, انواع پوشش قیری بام

قیمت قیرگونی پشت بام یا سقف ساختمان هم معمولا بر اساس متراژ و روش اجرای عایق‌کاری و البته نوع آن تعیین می‌شود. بهترین گزینه برای قیرگونی سقف و بام یک ساختمان اجرای یک قیرگونی سه‌لایه است که قیمت قیرگونی و ایزوگام در این حالت با توجه به نوع و میزان قیر به‌کار رفته و همچنین گونی‌های که برای پوشش بهتر نیاز است قیمت‌گذاری می‌شود و نهایتا هم هزینه دستمزد به این مبلغ اضافه می‌شود. درکل قیمت قیرگونی سقف به‌طور مستقیم به به متراژ  پشت‌بام شما بستگی دارد. اساسا قیمت قیرگونی را جزو هزینه‌های مازاد و سربار نبینید، چراکه یک عایق‌کاری استاندارد و با استفاده از بهترن مصالح می‌تواند سلامت ساختمان را تامین کند و دیگر نیازی به پرداخت مبالغ تعمیر نم ‌دادن سقف و کف سرویس‌های بهداشتی و آشپرخانه و سقف خود نخواهید داشت. در واقع قیمت قیر گونی هرچقدر هم که باشد حکم پرداخت بیمه برای ساختمان را دارد که سرپا بودن و سلامت بودن آن را تضمین می‌کند. درغیر این صورت تمام زمستان و بهار و پاییز و هرزمان که بارندگی می‌شود به‌جای لذت بردن از زیبایی و طراوت هوا باید نگران چکه‌نکردن سقف خانه‌تان باشید یا هرچندوقت یک‌بار مجبور شوید کاشی‌های گران‌قیمتی که در آشپرخانه یا سرویس بهداشتی نصب کرده‌اید را بکنید تا عدم عایق‌کاری درست در ساختمان‌تان را اصلاح کنید. درواقع می‌توان گفت یک‌بار هزینه کردن هرچند کلان بهتر از بارها هزینه خرد است.