سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش نانو آب بندی و عایق کاری سطوح ساختمان در کرج

نظر

پوشش نانو آب بندی و عایق کاری سطوح ساختمان در کرج : این محصول جهت آب بندی و عایق کاری انواع سطوح اعم از نماهای کاهگل،سنگی ،چوبی،آجری و…، بدون تغییر رنگ و بدون تخریب ، و با ایجاد لایه ای نفوذی در برابر رطوبت و انواع تشعشعات مضر خورشیدی محافظت می نماید. این محصول جز محصولات نانو عایق  نما ی ساختمان محسوب میگردد، که با یک پوشش کاملأ نامرئی میتواند برای انواع مختلف مصالح ساختمانی استفاده شود، حفاظت بدون تغییر رنگ نما ، آبگریز و ضد آب کردن ، و آب بندی کننده انواع نما های سیمانی، سنگ، بتن، آجر، خاک رس ،سنگ قاب، پوشش های کف و یا دیوار، نمای ساختمان، مصالح رنگی و رنگ شده و یا کاشی های سقف ،همه در حوزه کاربردی این محصول میباشد . کاربرد این عایق نمای آجری، گچی، نمای سیمانی، نمای تگری، سنگ های تراورتن، سطوح چوبی، فلزی، آثار تاریخی و انواع مشابه می باشد.

پوشش نانو آب بندی و عایق کاری سطوح ساختمان در کرج

پوشش نانو یکی از مهمترین خدماتی است که فناوری نانو می تواند به شما عزیزان ارائه دهد. قابلیت اجرا روی تمامی سطوح از کاه گل تا سنگ را دارد و نقش اساسی در صنعت ساختمان سازی دارد. پوشش های ضد آب نانو می تواند بیشتر سطوح را در مقابله با آب و رطوبت عایق بندی کند،دارای خاصیت حفاظت، خود تعمیر شوندگی و خود تمیزکنندگی هستند.همچنین سطح مورد نظر را در برابر حرارت و اشعه ماوراء بنفش حفظ می‌کنند. پوشش نانونما در اکثر مصالح ساختمانی فرسوده و نیز مرمت بناهای تاریخی نیز موثر است . عایق کاری نمای ساختمان به روش راپل با طناب و بدون داربست انجام میشود و از نظر ایمنی صدرصد ایمن می باشد. همچنین برای تضمین حال شما کار فرمایان عزیز شرکت ما دارای ضمانت 7 ساله عایق کاری نما می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای نانو نما :

اجرای آسان
مقرون بصرفه
خاصیت جلادهندگی
ضد باران های اسیدی
محافظت از سطح
طول عمر بسیار بالا
مقاوم دربرابر یخ زدگی
ضد شوره.

عایق نانو در سطوح عایق نانو در سطوح, عایق بندی انواع سطوح با مواد نانو

یک بنا عایق بندی نشده در مقابل 6 ساعت بارش باران بیش از 10 لیتر آب در هر متر مربع جذب می‌کند. در مورد سازه های سیمانی این مقدار دو برابر می‌شود. جذب این آب که ورود آن از شکاف گچ و سیمان و غیر است باعث تخریب و خسارات جبران نا پذیری می‌شود. مواد نانو پوشش مناسبی هستند برای عایق بندی سطح بنا و تمامی سطوح تا سازه شما را در برابر آب و سایر عوامل مخرب حفظ کنند.