سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع فوم عایق حرارتی نسوز در گوهردشت کرج

نظر

نمایندگی انواع فوم عایق حرارتی نسوز در گوهردشت کرج : عایق حرارتی نسوز به موادی گفته می شود که دیرتر آتش می گیرند، اغلب آنها را از جنس سرامیک و غیر فلزی می سازند. این مواد بخاطر خصوصیات خود می توانند در در دمای بالا ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کنند. اغلب متخصصین به وسیله ویژگی مقاومت در برابر حرارت مواد مختلف را برای استفاده در عایق نسوز حرارتی دسته بندی می کنند. عایق هاى الکتریکى و حرارتى  نسوز جزء کامپوزیت هاى پیشرفته ای هستند که با فیلر مشخص و رزین هاى مختلف تحت فشار و دماى بالا ساخته می شوند که همین نوع ساختار باعث عایق بودن قطعات مورد نظر می باشد. فیلر ها یا تقویت کننده با توجه به نوع کاربرد کامپوزیت تعیین شده و با رزینى که مناسب تقویت کننده باشد ترکیب می گردد و طى عملیات مهندسى به یک ترکیب دقیق و قطعه عایق تبدیل شده و‌پس از پرداخت های لازم مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی انواع فوم عایق حرارتی نسوز در گوهردشت کرج

بر خلاف سایر عایق‌های سنتی، که در برابر آب چندان مقاوم نیستند، فایبر گلاس‌ها، با نفوذ آب، از زیر کنده نمی‌شوند. همچنین مقاومت آن‌ها در برابر دما بسیار بیشتر از انواع سنتی عایق‌ها است. همچنین عایق‌های سنتی، در برابر اشیای تیز و برنده مقاومت بالایی از خود نشان نمی‌دهند. اما امنیت عایق‌های فایبر گلاس در این زمینه نیز نسبتا بیشتر است. عایق‌های صنعتی، انواع فراوانی دارند. با توجه به تاثیر چشم‌گیر آن‌ها در کاهش هزینه‌های عملیات و جلوگیری از اتلاف انرژی، استفاده از عایق‌ها صنعتی، توجیه اقتصادی بالایی دارد. با وجود انواع مختلف عایق‌ها در بازار که هر کدام برای کاربرد خاصی توسعه یافته‌اند، قبل از خرید به طور کامل درباره آن‌ها اطلاعات کسب کنید. عایق های نسوز ، جهت رسیدن به نقطه مطلوب و طراحی بهتر محصول مورد نیاز، اطلاعات دقیق محل استفاده و بررسی پارامتر های مورد نظر میتواند کمک شایانی به ترکیب و مهندسی مواد نماید تا بتوانیم بهترین محصول عایقی را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. این کامپوزیت ها گاهی اوقات به عنوان استوار کننده و قطعه ضد سایش و حتا یک قطعه تزیینی مورد مصرف واقع می شود و مبحث عایق بودن محصول برای مصرف کننده مهم نمی باشد. خانواده کامپوزیت ها بدلیل کیفیت بالا ، قیمت مناسب ،سازگاری با طبیعت و قابلیت های فراوان دیگر بهترین انتخاب صنایع مختلف هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز, انواع پوشش فوم نسوز

عایق پوششی برای حفظ دمای محیط است که در سیستم‌هایی نظیر لوله های سرد و گرم ، تاسیسات ساختمان و نیروگاه‌ها ، بویلرها ، چیلرها ، دستگاه‌های تهویه مطبوع ، کشتی‌ها ، هواپیماها و لوله های انتقال نفت و گاز به کار میرود. وظیفه اصلی عایق چیست . وظیفه اصلی عایق‌ها ، جلوگیری از انتقال حرارت بین دو سیستم است. از این رو هرچه عایق مورد نظر مقاومت بیشتری در برابر انتقال حرارت داشته باشد ، مطلوبتر است.