سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی و عایق بندی سقف شیروانی ویلا و منازل در شمال

نظر

آب بندی و عایق بندی سقف شیروانی ویلا و منازل در شمال : عایق بندی سقف شیروانی از مهم‌ترین قسمت‌های عمرانی در بخش‌های شمالی کشور و حاشیه شهرهای پرباران و باغ‌ها و ویلاهاست. ساختار سقف های شیروانی به گونه ای است که انرژی زیادی را هدر می‌دهد و برای جلوگیری از این اتفاق باید بهترین روش را برای عایق ‌بندی سقف شیروانی انتخاب کرد. بام‌های شیروانی متناسب با موقعیت مکانی، شیب متفاوتی دارند؛ مثلا اگر این سقف ها در منطقه ای پر برف ساخته شده اند به منظور جلوگیری از جمع شدن برف در پشت بام بایستی بام، شیب بیشتری داشته باشد. این نوع عرشه‌ها بسیار حساس بوده و برای حفاظت از آن‌ها باید از تکنیک های آب بندی مناسب استفاده کرد.

آب بندی و عایق بندی سقف شیروانی ویلا و منازل در شمال

چرا آب بندی سقف شیروانی لازم است؟ اگر شما صاحب یک شیروانی یا هر نوع سقف دیگری باشید، استفاده از مواد عایق بندی برای حفاظت از آن بسیار مهم است. علاوه بر این، هدف اصلی سقف مراقبت از اموال و زندگی انسان در برابر آب، باد و هرگونه آسیب می باشد؛ بنابراین، حفاظت از آن به معنای مراقبت از سایر دارایی های شما خواهد بود. رطوبت زیاد یا بارش های بی وقفه اصلی ترین دشمن ساختمان است، چراکه آب می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح و آسیب رساندن به آن شود. جلوگیری از خسارت ناشی از نشت، یک امر مهم در مقاوم سازی ساختمان است، اما در بیشتر اوقات نمی توان ترک ها و منافذ را مشاهده کرد، زیرا آن ها در لایه ها یا در امتداد دیوارها و سقف ها به وجود می آیند و رفته رفته بزرگتر می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سقف شیروانی عایق سقف شیروانی, انواع پوشش سقف شیبدار

وجود نشتی در سقف، تمام خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث خراب شدن وسایل و پانل های آن می شود. اما اگر بام شما به طور بهینه ای واترپروف شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب به ساختمان وجود ندارد. علاوه براین، استفاده از عایق رطوبتی طول عمر آن را افزایش می دهد و اگر پشت بام با روکش ضد آب پوشانده شده باشد، در برابر خطرات محیطی نیز مقاوم خواهد شد. دلیل بعدی استفاده از انواع عایق رطوبتی پشت بام و شیروانی ها، صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها است. ضد آب بودن ساختمان شما را از پرداخت هزینه برای تعمیرات مکرر و نگهداری آن بی نیاز می کند. اگر سقف شیروانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، حتی در صورت آتش سوزی نیز لازم نیست نگران تهویه هوا باشید.