سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و اجرای عایق صوتی S500 با روش های گوناگون در کرج

نظر

نصب و اجرای عایق صوتی S500 با روش های گوناگون در کرج : اکثر افراد بر این باور هستند که عایق صوتی و حرارتی باید از دانسیته و تراکم بالایی برخوردار باشد تا به عنوان عایق صوتی دیوار مشترک استاندارد باشد اما این گونه نیست که تراکم بالا به عایق بودن محصول کمک کند . روش اجرای صحیح در به کار بردن عایق صوتی دیوار مشترک نقش بسیار مهمی در عایق کاری ساختمان ایفا می کند که پیمانکاران در اجرای پروژه های ساختمانی باید به این مقوله توجه خاصی داشته باشند .روش صحیح اجرای عایق کاری صوتی در دیوارها به این صورت است که در حین ساخت باید از دو تیغه جدا کننده با ایجاد فضا در بین آن ها استفاده شود و بین آن دو تیغه پل ارتباطی قرار نگیرد و بعد از ساخت آن از هر طرف عایقکاری دیوارها انجام شود . فضای بین تیغه ها باعث می شود صوت در فضای خالی بین دیوار محبوس شود و به دیوار دیگر منتقل نشود .

نصب و اجرای عایق صوتی S500 با روش های گوناگون در کرج

برای اجرای عایق صوتی در یک ساختمان ، علاوه بر استفاده از مصالح عایق در دیوار های داخلی و خارجی و درزگیری در و پنجره و به طور کلی بستن تمام منافذ عبور دهنده صدا ، باید به این نکته نیز توجه کرد که اجرای عایق صوتی باید به صورت یکنواخت در تمامی قسمت ها شامل سقف ، کف و دیوار انجام گیرد تا تمامی کانال های عبور صدا به خوبی مسدود شوند. برای انتخاب مناسب ترین روش اجرای عایق صوتی با توجه به نوع کاربری آن ، باید ویژگی های مختلف انواع عایق صوتی را شناخت. اجرای عایق صوتی با روش های گوناگون مانند بستن منافذ هوا ، استفاده از مصالح جاذب صدا ، ساخت شیشه های چند جداره و درزگیر های آکوستیک باعث جلوگیری از ورود و خروج صدا و عایق کاری صوتی فضای داخلی انجام می شود. عایق صوتی دارای انواع متفاوتی از نظر جنس ، محل اجرا و به دنبال آن نحوه اجرا است. انواع عایق صوتی بر حسب جنس مواد تشکیل دهنده آن عایق صوتی کامپوزیت ، عایق صوتی پنل گچی ، عایق صوتی پنل آکوستیک و عایق صوتی ویسکو الاستیک است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی S500 عایق صوتی S500, خرید عایق های صدا

همچنین انواع عایق صوتی از نظر محل اجرا و نوع کاربری آن ها عایق صوتی درب و پنجره ، عایق صوتی دیوار ، شامل عایق صوتی دیوار مشترک بین دو اتاق و عایق صدای هوا برای جلوگیری از نفوذ صدا از منافذ هوای بیرون به اتاق ، و عایق صدای سقف ، شامل عایق صوتی سقف برای جلوگیری از نفوذ صدا از طبقه بالایی به داخل اتاق و عایق صوتی ضربه ای برای کاهش نفوذ صدا ها از طبقه بالا مانند صدای راه رفتن ، می باشد.