سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع عایق ایزوگام بدون فویل در سطوح مختلف سازه

نظر

پخش و توزیع عایق ایزوگام بدون فویل در سطوح مختلف سازه : ایزوگام های بدون فویل نیز مانند ایزوگام های فویل دار از انواع گوناگونی برخوردار هستند همچنین کاربرد های مخصوص ایزوگام بدون فویل باعث شده تا محبوبیت آن در بین تمام متقاضیان افزایش یابد و طرفداران آن در سرتاسر نقاط کشور افزایش یابد، قیمت این ایزوگام های بدون فویل به نوع، ابعاد و عوامل دیگر بستگی دارند و هر چقدر ابعاد این ایزوگام ها بزرگ تر باشد می توان گفت که قیمت آن نیز بیشتر می شود زیرا برای آن ها مواد اولیه بیشتری به کار برده شده است و مقاومت آن ها در برابر عوامل محیطی بیشتر می باشد. کاربرد ایزوگام بدون روکش تک لایه، به محیط‌های دارای شکل هندسی نامنظم محدود می‌شود. این نوع ایزوگام، منعطف‌تر است. به همین دلیل، در محیط‌های اطراف شناژ ، دیوار پی‌ها و محل برخورد مقاطع مثل پی و ستون استفاده می‌شود .

پخش و توزیع عایق ایزوگام بدون فویل در سطوح مختلف سازه

قیمت ایزوگام بدون فویل تک لایه، نسبت به قیمت ایزوگام بدون روکش دو لایه، ارزان‌تر است. آشپرخانه نیز می‌تواند به عنوان محلی برای کاربرد ایزوگام بدون روکش انتخاب شود. از آنجایی که قیمت ایزوگام بدون فویل ارزان‌تر است، در محل‌هایی که آبریز کمتری دارد،مانند تراس یا آشپزخانه، ایزوگام بدون روکش بصرفه‌تر خواهد بود. ضخامت ایزوگام بدون روکش تک لایه از 2 تا 3 میلی‌متر و ضخامت ایزوگام بدون روکش دولایه از 3 تا 5 میلی‌متر می‌باشد. در فرآیند تولید، تقریبا همه ایزوگام ها یکسان هستند و تنها تفاوت ایزوگام دولایه پودری با ایزوگام دولایه فویلدار در نوع روکش است. در واقع ایزوگام بدون فویل تنها تفاوتش این است که سطح هر دو طرف آن با نایلون یا پودر پوشانده می شود. پخش ایزوگام بدون فویل با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد به طور عمده و خرده انجام می شود، پخش عمده ایزوگام های بدون فویل بر روی کاهش قیمت این ایزوگام ها تاثیرات بسیار زیادی دارند و به همین دلیل پخش کنندگان برتر این ایزوگام ها را به طور عمده به بازار های کشور پخش می کنند. پخش ایزوگام فویل دار به صورت مستقیم و اینترنتی نیز انجام می شود، در این روش نیز این ایزوگام ها از قیمتی بسیار مناسب برخوردار می شوند زیرا در این روش علاوه بر کاهش قیمت ایزوگام، هزینه های حمل و تعداد واسطه ها نیز به حداقل می رسد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام بدون فویل ایزوگام بدون فویل, انواع ایزوگام در کرج تهران

ایزوگام بدون فویل یا ایزوگام ساده به عنوان محصولی بسیار باکیفیت جهت عایق کاری انواع سطوح همچون ایزوگام های فویل دار و چهار لایه به وسیله نمایندگی معتبر پخش عمده و جزئی این محصول توزیع می گردد. با توجه به کاربرد ایزوگام بدون فویل در مصارف متنوع استقبال خوبی از خرید و تهیه این محصول باکیفیت به عمل می آید. البته قبل از هر گونه اقدامی برای خرید الزاماً باید از قیمت ایزوگام بدون فویل مطلع شد و اطلاعاتی را در رابطه با بهترین نمایندگی توزیع و پخش عمده و جزئی ایزوگام بدون روکش بدست آورد.