سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع پوشش های مهر کننده خوردگی عایق بندی در کرج

نظر

عرضه انواع پوشش های مهر کننده خوردگی عایق بندی در کرج : پوشش های مهر کننده خوردگی باعث طولانی تر شدن طول عمر اجزای فلزی می شوند. این پوشش ها از نظر اقتصادی و استفاده از منابع و انرژی نیز به صرفه هستند زیرا مانع از آسیب دیدگی تجهیزات شده و نیاز به جایگزین کردن آنها را کاهش می دهند. با استفاده از این مواد با هزینه بسیار کمتر می توان برای مدت طولانی تری از فلزات و دیگر اجزاء حساس در برابر خوردگی محافظت کرد. یکی از مهم ترین مزایای پوشش های ضد خوردگی داشتن استحکام مکانیکی و قدرت چسبندگی بسیار بالا است. این چسبندگی بالا سبب می شود که این پوشش قابلیت چسبندگی به انواع سطح های کامپوزیتی و بتنی و فلزی و چوبی را داشته باشد.

عرضه انواع پوشش های مهر کننده خوردگی عایق بندی در کرج

مقاومت بسیار بالا و عالی در برابر انواع مواد خورنده شیمیایی و اسید ها و بازها، اسیدهای معدنی آلی بسیار قوی، روغن ها و حلال ها نک ها از دیگر ویژگی های پوشش های ضد اسید است. از دیگر ویژگی های پوشش های ضد خوردگی انعطاف پذیری بسیار بالا و ضربه گیر بودن است. این ویژگی ها سبب شدند که این پوشش ها هم قابلیت درزگیری داشته باشند و هم در مقابل مشکلاتی چون ترک خوردگی سطحی امکان خود ترمیمی داشته باشند. جذب بسیار پایین و مقاومت حرارتی بسیار عالی از دیگر ویژگی های این پوشش است. قابلیت پوشش دهی بسیار عالی دارد به گونه ای که سطح های بدون کاشی را هم پوشش می دهد. مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد خورنده مثل شوینده ها و نمک ها و چربی ها دارند. علاوه بر مقاومت خوردگی عالی این پوشش ها مقاومت فیزیکی بسیار عالی در برابر عواملی چون تنش ها سایش ها دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, مزایا عایق ضد خوردگی

از دیگر قابلیت های این پوشش ها مقاومت بسیار عالی آن ها در مقابل حریق است. پوشش بسیار عالی برای سطوحی است که در مجاورت مواد خورنده شیمیایی قرار دارند. این پوشش ها هیچ حساسیتی به رطوبت و دما و حرارت ندارند و از قابلیت های منحصربه فردشان این است که قابلیت اسپری شدند دارند و چند ثانیه پس از اسپری شدن خشک می شوند. اسپری این پوش ها به این صورت است که پس از یک مرحله اسپری شدن به ضخامت دلخواه می رسد و این مزیت زمان تعمیر را کاهش می دهد. این پوشش ها از اجزای فلزی در برابر تخریب ناشی از رطوبت ، نمک ، اکسیداسیون یا قرار گرفتن در معرض انواع مواد شیمیایی محیطی یا صنعتی در طیف وسیعی از صنایع محافظت می کنند. پوشش های ضد خوردگی امکان محافظت بیشتر از سطوح فلزی را فراهم می کنند و به عنوان مانعی برای جلوگیری از تماس بین ترکیبات شیمیایی یا مواد خورنده عمل می کند. علاوه بر جلوگیری از خوردگی ، بسیاری از پوشش های ذکر شده در برابر سایش مقاوم بوده و حافظت شیمیایی را نیز فراهم می کنند.