سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای قیر دمیده عایق کاری سطوح ساختمان در سراسر کشور

نظر

اجرای قیر دمیده عایق کاری سطوح ساختمان در سراسر کشور : ایزوگام دمیده با استفاده از نفت کوره به نسبت ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تر و عمر کم تری دارد. عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر دمیده می باشد. قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به مازوت به دست می‌آید. در این فرآیند، هوای داغ با دمای 200 تا 300 درجه سانتی‌گراد توسط لوله‌ های سوراخ‌ دار به محفظه حاوی مازوت دمیده می‌شود. در اثر انجام این فرآیند، اتم‌های هیدروژن موجود در مولکول‌ های هیدروکربورها، با اکسیژن هوا ترکیب می‌شود و با تشکیل آب، عمل بسپارش اتفاق می‌افتد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. این نوع قیر بیشتر در ساختن ورق‌های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندودکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اجرای قیر دمیده عایق کاری سطوح ساختمان در سراسر کشور

قیر جسمی هیدروکربوری است به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره که در سولفور کربن و تتراکلرور کربن کاملاً حل می‌شود. قیر در دمای محیط جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع می‌شود. کاربرد مهم قیر به علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است؛ غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب و چسپنده بودن. قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشاء تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود. قیرهای خالص همچنین برای اینکه خواص مورد نظر برای کاربردهای مختلف را پیدا کنند، تحت فرآیندهای دیگر قرار می‌گیرند و انواع مختلف قیر را (ازجمله قیر دمیده، قیر محلول، قیر امولسیون، قیر پلیمری و…) را تشکیل می‌دهند. قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به به قیر خالص در مرحله آخر عمل تصفیه به دست می‌آید. در این فرآیند، هوای داغ با دمای 200 تا 300 درجه سانتی‌گراد توسط لوله‌های سوراخ‌دار به محفظه حاوی قیر دمیده می‌شود. در اثر انجام این فرآیند، اتم‌های هیدروژن موجود در مولکول‌های هیدروکربورهای قیر، با اکسیژن هوا ترکیب می‌شود و با تشکیل آب، عمل پلیمریزاسیون اتفاق می‌افتد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری دارد، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیرهای دمیده قیرهای دمیده, عایق های رطوبتی قیر

قیر دمیده پلی آستر تیشو لایه آلومینیم 14 الی 16 میکرون پلاستیک پشت لایه ایزوگام پودر تالک برای تولید این نوع ایزگام مازوت وارد برج تقطیر شده و پس از عمل بسپارش، تبدیل به قیر دمیده می گردد. لازم به ذکر می باشد که قیر دمیده تولید شده نیاز به افزایش هیچ ماده ای ندارد و مستقیما وارد دستگاه خط تولید ایزوگام می گردد.