سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق الاستومری برودتی حرارتی در سیستم تاسیسات

نظر

فروش عایق الاستومری برودتی حرارتی در سیستم تاسیسات : عایق الاستومری یکی از انواع عایق های برودتی و حرارتی است که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. ساختار این عایق به صورت سلول بسته است و مقاومت آن در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و حرارت بسیار بالا می باشد. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. عایق الاستومری دو دو نوع کلی عایق الاستومری پتویی و یا رولی و عایق الاستومری لوله ای تولید و به فروش می رسد. عایق الاستومری رولی در ابعاد بزرگ تر و در برخی موارد ضخامت های متفاوت تولید می شود.

فروش عایق الاستومری برودتی حرارتی در سیستم تاسیسات

این نوع از عایق بیشتر برای عایق کاری لوله های در سایز های بزرگ مانند لوله اسپیرال و سطوح بزرگ مانند مخازن آب و … و هم چنین سایر تجهیزات و اتصالات کانال اسپیرال و موارد دیگری که در کانال کشی و نصب کانال اسپیرال استفاده می شود مانند دریچه گرد و دریچه چهارگوش؛ کاربرد دارد. برای پاسخ به سوال عایق الاستومری چیست به شناخت نوع دیگری از این عایق تحت عنوان عایق الاستومری لوله ای می پردازیم. این عایق برای عایق بندی لوله خرطومی و کانال فلکسیبل و یا در برخی موارد کانال های فلزی مانند کانال اسپیرال گالوانیزه و … مورد استفاده قرار می گیرد. اما باید توجه داشت که عایق الاستومری لوله ای ساده بیشتر به منظور عایق بندی لوله ها و کانال ها در سایز های کوچک و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا این عایق قطر و ضخامت مشخصی دارد. بنابراین برای عایق کاری لوله ها در سایز های بسیار بزرگ مثل لوله خرطومی مکنده و یا هواکش سایز بزرگ می بایست از عایق الاستومری رولی استفاده نمود. عایق الاستومری در مدل های خارجی و ایرانی در بازار موجود می باشد. ولی در هر دو مدل کیفیت و سطح عملکرد مطلوبی از آن را می توان انتظار داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق های الاستومری انواع عایق های الاستومری, خرید عایق فومی

در برخی موارد مشاهده می شود که فروش عایق الاستومری در نمونه های خارجی بیشتر از نمونه های ایرانی می باشد. اما باید در نظر داشت که عایق الاستومری ایرانی نیز کیفیت بالایی در محافظت از لوله ها و تاسیسات از خود نشان داده است. و پایین بودن عایق الاستومری ایرانی در بعضی موارد دلیلی بر کیفیت پایین آن نمی باشد. بلکه محصولات خارجی به دلیل تولید در خارج از کشور هزینه های جانبی بیشتری را تا رسیدن به دست مشتری شامل می شوند. علاوه بر آن برای پاسخ به عایق الاستومری چیست باید به این نکته نیز اشاره نمود که این عایق مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارد و به راحتی می تواند از بروز هر گونه نم زدگی و ایجاد کپک و سایر آلودگی های ناشی از رطوبت، جلوگیری نماید. یکی دیگر از ویژگی هایی که به پاسخ سوال عایق الاستومری چیست می تواند کمک کند، مقاومت بسیار بالای این عایق در برابر اشعه ماورای بنفش ( UV ) می باشد. این امر موجب می گردد تا از این عایق بتوان در شرایط مختلف آب و هوایی بیشترین استفاده را نمود و نیازی به هزینه های جانبی و اضافی نمی باشد.