سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید رنگ نانو جدید عایق بندی پشت بام ساختمان ها کرج

نظر

خرید رنگ نانو جدید عایق بندی پشت بام ساختمان ها کرج : رنگ نانو، از جمله جدیدترین عایق هایی است که حاصل تکنولوژی نانو بوده و به عنوان بهترین عایق برای بدنه استخرها و پشت بام ها شناخته می شود. هنگامی که برای خرید عایق رطوبتی به مراکز فروش آن مراجعه می کنید مسلماً رنگ نانو نیز به شما پیشنهاد می شود، زیرا کاربرد آن بسیار راحت بوده و نیاز به تجهیزات ویژه و یا صرف زمان زیاد ندارد. در گذشته از قیر و گونی برای ایزوله سازی سقف، کف حمام، استخر و … استفاده می شد اما انجام این کار بسیار زمان بر و پر زحمت بود، علاوه بر آن استفاده از قیر داغ خطراتی در بر داشت. با گذشت زمان نوع دیگری از عایق با نام ایزوگام وارد بازار شد که مزایای بهتری در مقایسه با روش سنتی قیر و گونی داشت. هر چند این عایق در برابر تابش نور خورشید، گرما، برف و باران مقاوم بود و دچار ترک خوردگی نمی گردید اما اجرای آن کمی وقت گیر بود.

خرید رنگ نانو جدید عایق بندی پشت بام ساختمان ها کرج

خوشبختانه در حال حاضر با ورود رنگ های نانو به بازار دیگر هیچ دغدغه ای برای مصرف کنندگان وجود نخواهد داشت، زیرا این پوشش ها سطح مورد نظر را در برابر عوامل گوناگون مصون می دارند و به دلیل مقاومت بسیار بالا عمر آن ها طولانی می باشد. رطوبتی که به دنبال شستشو و بارش برف و باران در خانه‌ها ایجاد می‌شود می‌تواند بر دیوار قسمت‌های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، نمای بیرونی خانه و بخش‌های دیگر تاثیر گذاشته و موجب نم دادن و پوسته شدن رنگ دیوار شود که با گذشت زمان طول عمر مصالح را کاهش داده و به فرسودگی سریعتر سازه منجر می‌شود. عایق ‌رطوبتی در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو در ساختمان عایق نانو در ساختمان, انواع عایق رطوبتی نانو

در عایق کاری رطوبتی این عایق ‌رطوبتی به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌کند. وزن عایق ‌رطوبتی بسیار سبک است به گونه‌ای که  در فرآیند عایق کاری رطوبتی وزن کم این محصول هیچ گونه اضافه باری را به سازه وارد نمی‌کند. همچنین فشار آب زیادی در عایق ‌رطوبتی قابل تحمل است که به صورت کامل نیز غیر قابل اشتعال است. عایق ‌رطوبتی در انواع و ترکیبات مختلفی ساخته می‌شود که این ترکیبات موجود در عایق نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند.