سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایزوگام پوشش مقاوم و عایق ضد رطوبت در سراسر کشور

نظر

 خرید ایزوگام پوشش مقاوم و عایق ضد رطوبت در سراسر کشور : عایق رطوبتی که به نام ایزوگام مرسوم است، از دیرباز تاکنون نقش گسترده ای در عایق کاری ساختمان ایفا کرده و جایگزین مناسبی جهت سیستم های ایزولاسیون سنتی از قبیل قیرگونی می باشد. عایق بام شرق یکی از انواع عایق رطوبتی تولیدی این شرکت می باشد که دارای پروانه استاندارد بوده و با کیفیتی انحصاری تولید انبوه می گردد. این محصول متشکل از یک مخلوط عایق بر پایه قیر پالایشگاهی، پلیمرهای اصلاح کننده و فیلرهای معدنی می باشد که بر روی بسترهای پلی استر و الیاف شیشه اشباع شده و از طرف خارج با فویل آلومینیوم یا پودر معدنی و از طرف داخل با فیلم پلی اتیلن پوشانده شده است. عایق بام شرق دارای مقاومت کششی، چسبندگی و خواص الاستومری بسیار مناسبی است که از شکنندگی عایق در دمای پایین جلوگیری می کند.

خرید ایزوگام پوشش مقاوم و عایق ضد رطوبت در سراسر کشور

ایزوگام یک نوع پوشش مقاوم و عایق ضد رطوبتی است که برای پوشش دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ گرما و سرما، آب، رطوبت و نم به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق از ترکیب فرآورده های نفتی از جمله قیر با الیاف مصنوعی تولید می شود. از ایزوگام برای پوشش دهی و عایق بندی سطوح مختلفی از جمله پشت بام، دیوار ها، پی ساختمان، کف ساختمان، تراس، استخر، کانال های آب، تونل ها، لوله های گاز و نفت، سدها و بسیاری از سطوح دیگر  استفاده می شود. در واقع ایزوگام جایگزین روش های قدیمی مثل آسفالت و قیرگونی شده است. هزینه آن به دلیل قیمت اصلی ترین ماده اولیه آن که قیر است نسبت به روش های سنتی بیشتر است، اما روش های قدیمی همچون قیرگونی برای هوا آلودگی های بسیار زیادی به همراه داشتند. عمر این عایق رطوبتی در شهر های کم بارش تر همچون ایزوگام در کرج بسیار بیشتر از شهر های دارای آب و هوای مرطوب و پرباران همچون شهر های شمالی کشور است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ایزوگام عایق رطوبتی ایزوگام, انواع عایق ضد رطوبت

عایق های رطوبتی بام عایق علاوه بر وزن سبک و انعطاف پذیری مناسب در سرما و مقاومت بالا در گرما در برابر انبساط و انقباض از استحکام بالایی برخوردار می باشند و با قیر اصلاح شده به دو صورت با روکش آلومینیوم فویل و بدون روکش تولید می شوند. لایه فایبرگلاس تیشوی نخدار بکار رفته در عایق رطوبتی بام گام عایق مقاومت کششی بالائی را در آن ایجاد کرده و به همراه لایه پلی استر 110 گرمی که موجب اشباع شیره استاندارد ایزالاسیون می شود، این عایق را در برابر انبساط و انقباض و لرزشهای ساختمان مقاوم می سازد . عایق های بام گام عایق در پشت بام ، کانالهای آب ، پی ریزی تونل ها ، سد ، استخرها و سطوح شیبدار و غیره مورد استفاده قرار گرفته و آسایش و اطمینان را باخود به ارمغان می آورند.