سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید رزین سیلیکونی نانو آبگریز نما و کلیه سطوح ساختمان

نظر

خرید رزین سیلیکونی نانو آبگریز نما و کلیه سطوح ساختمان : این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست.

خرید رزین سیلیکونی نانو آبگریز نما و کلیه سطوح ساختمان

لایه های زیرین غیر آلی را در سطح مولوکولی ضد آب می کند. دوستدار محیط زیست است و به صورت محلول در آب استفاده می شود و VOC آن برای هر متر مربع اعمال شده به طور قابل توجهی کمتر از فناوری مشابه پایه حلالی است. این محصول بر پایه شیمی ارگانو سیلیکون و یک ماده واکنشی است ، بنابراین با سطح زیر لایه غیرآلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزیی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را فراهم می آورد . این محصول دارای ظاهری شیری رنگ می باشد که بعد از خشک شدن بی رنگ شده و حالت لاستیکی انعطاف پذیر به خود میگیرد که 100 درصد ضد آب می باشد و در برابر عوامل جوی و محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. از این محصول در آب بندی سرویس های قدیمی بدون نیاز به تخریب،آب بندی سرویس های درحال ساخت بدون نیاز به مواد نفتی(قیرگونی)،آب بندی استخرهای تعمیری، آب بندی و محافظت از نمای ساختمان و اب بندی و درز گیری سرویس های بهداشتی استفاده می شود.هم چنین با ترکیب با بتن باعث افزایش چسبندگی و اب بندی آن می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین سیلیکونی نانو رزین سیلیکونی نانو, عایق رطوبتی نانو

خواص عایق های سیلیکونی :

• دارای خاصیت آب گریزی سطح
• نفوذپذیری کامل به عمق سازه، در منافذ و ترک های بسیار ریز
• اجرای سریع و آسان
• بدون بو و عوارض شیمیایی
• ضد جلبک ، خزه و باکتری
• محلول در آب و سازگار با محیط زیست
• مقاوم به شرایط جوی مختلف
• کاملا مناسب برای سطوح بتنی.

جهت اجرا در سطوح سطح کار باید خشک باشد تا بتوان نانو سیلیکون را روی آن اجرا نمود. نانو سیلیکون را بوسیله قلم مو یا اسپری روی سطح اجرا می کنیم نکته مهم بعد از اجرای نانو سیلیکون مدت 24 ساعت زمان نیاز است تا روی سطح تاثیر بگذارد.