سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد نانو عایق رطوبتی پلیمری در انواع سطوح ساختمانی

نظر

 کاربرد نانو عایق رطوبتی پلیمری در انواع سطوح ساختمانی : امروزه انواع عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و بارندگی وجود دارد که برای عایق‌کاری سطوح مختلف از جمله پشت بام، کف و دیوارهای ساختمان‎‌ها، استخر و سایر سطوحی که در معرض بارندگی هستند، استفاده می‌شود. از دیرباز عایق‌بندی بناها دغدغه بشر بوده است؛ چرا که نفوذ رطوبت به بنا موجب خسارت به ساختمان می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، انواع عایق رطوبتی ساخته شدند که ساختمان‌ها را در برابر بارندگی و نفوذ آب حفظ می‌کنند. در ایران با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین وجود منابع عظیم نفتی، از دیرباز متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی بوده است. ولی امروزه با پیشرفت علوم ، عایق های نوینی تولید و ساخته شده اند که بعضا به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند.

کاربرد نانو عایق رطوبتی پلیمری در انواع سطوح ساختمانی

از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) ، عایق های پیش ساخته، پشم شیشه ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر، انواع ضد زنگ ها، انواع ماستیک ها و درزبندها و … اشاره کرد که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهند گرفت. عایق رطوبتی به پوششی گفته می شود که ساختمان را در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند. این عایق ها به صورت لایه هایی با ضخامت مختلف می باشند که به شکل مایع، پودر، رولی یا صفحه ای در ابعاد مختلف به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این عایق ها از مواد مختلف ساخته شده اند و با توجه به میزان ترکیبات خود در مکان های مختلف کاربرد دارند. این ترکیبات نقش مهمی در عملکرد و پوشش دهی عایق ها ایفا می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نانو عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی, بهترین عایق های رطوبتی در کرج

عایق رطوبتی پلیمری نانو پاششی که این عایق از مواد پلیمری ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی دارد. استفاده از این محصول هیچ گونه آلودگی در محیط زیست ایجاد نمی کند. اجرای عایق پلیمری نیازی به حرارت ندارد و با پخش کردن یا پاشش آن بر روی سطوح اجرا می شود. از مزایای این مدل این است که می توان گوشه و کنار کنج ها را به صورت یکنواخت پوشش داد. عمر مفید عایق های پلیمری 20 سال است که نسبت به سایر عایق های رطوبتی بالاتر می باشد. عایق رطوبتی سفید و پلیمری جایگزین مطمئن به جای قیر گونی و ایزوگام می باشد. عایق سفید و پلیمری علاوه بر این که یک عایق رطوبتی جدید محسوب می گردد، نوعی پوشش به صورت آب بند است و از مواد پلیمری بر پایه آب، نوعی عایق نانو است که تحت فن آوری نانو ساخته شده است. این عایق پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند می شود.