سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع رنگ نمای ساختمان ضد آب کننده در کرج تهران

نظر

 پخش و توزیع رنگ نمای ساختمان ضد آب کننده در کرج تهران : رنگ نما و نقاشی نمای یک ساختمان می‌تواند تاثیر به سزایی بر روحیه ساکنان همان آپارتمان یا ساختمان وسایر شهروندان بگذارد. می توان گفت رنگ نمای یک ساختمان و رنگ آمیزی جذاب آن می تواند یکی از مهمترین اصول ایجاد یک تصویر زیبا از نمای شهر باشد و در زیبا سازی محیط اطراف ما نقش پر رنگی را ایفا کند. اگر بخواهیم به طور خلاصه تعریفی ازرنگ نمای ساختمان داشته باشیم باید بگوییم که رنگ نمای ساختمان از آن جمله محصولاتی است که هم باید ماندگاری بالایی داشته باشد هم عایق باشد و هم زیبایی وتنوع رنگی فوق العاده ای داشته باشد تا بتواند انتظارات ما را از رنگ نمای ساختمان بر طرف کند. رنگ نمای ساختمان رنگی ضد آب است که بیشتر بر پایه اکریلیک بوده ،که با ترکیب با افزودنی های سیلیکونی ساختار و شکل مناسبی برای استفاده در نما پیدا می کند.

پخش و توزیع رنگ نمای ساختمان ضد آب کننده در کرج تهران

برخی از رنگ های نما که به اصطلاح رنگ های نمای ساختمان نانو نامیده می شوند، به عنوان عایق های رطوبتی کاربرد دارند . مقاومت و پایداری کامل نمای ساختمان را در برابر عواملی چون رطوبت هوا وباران های اسیدی و مداوم تضمین می کند . رنگ نانو محصولی مایع است که امکان استفاده از آن توسط هر نوع وسیله ی رنگ آمیزی میسّر است. رنگ نمای ساختمان با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. گاهی هم تنها حلال آن آب است. رنگ نمای نانو عایق تنها عایقی است که می توان از آن به صورت رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی توسط ایرلس ،پیستوله، برس و رول های نقاشی استفاده کرد. بنابراین می توان با صرف هزینه کم و هیچ گونه تغییری در فضای ساختمان از اتلاف انرژی جلوگیری نمود. این نوع رنگ نمای ساختمان نانو می تواند نمای ساختمان و آپارتمان شمارا حد اقل برای 10 الی 15 سال در برابر رطوبت و باران عایق و محافظت کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ نمای ساختمان ضد آب رنگ نمای ساختمان ضد آب, عایق رنگی اکلیریک

رنگ های ضد آب تنوع زیادی دارند که رنگ های ضد آب نانو یکی از آن هاست. رنگ ضد آب نانو یکی ازانواع رنگ ساختمانی کاملا ایمن وعاری ازهرگونه مواد شیمیایی مضر یا مواد غیرارگانیک است و هیچگونه آسیبی را برای ساکنین و محیط زیست به وجود نمی آورد. پوشش نانو بسیار کاربردی است.