سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ایزوگام آسمان گستر پوشش ضد رطوبت در سراسر کشور

نظر

انواع ایزوگام آسمان گستر پوشش ضد رطوبت در سراسر کشور : ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام به‌طور میانگین 10 سال است. عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام، موارد متعددی هستند، شاید خیلی از افرادی که نیاز به ایزوگام منزل خود دارند، در پی این باشند که هزینه روز ایزوگام چگونه تعیین می شود. ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

انواع ایزوگام آسمان گستر پوشش ضد رطوبت در سراسر کشور

ایزوگام از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است که باعث مقاومت بسیار بالایی در برابر، بارش باران، برف و رطوبت داشته باشد که این لایه‌ها شامل: 60 الی 70 درصد قیر صنعتی، لایه‌ی پلی‌اتیلن (polyethylene film) ،پودر تالک و پودر مس600 یا پودر معدنی (mineral powder) و فویل آلومنیوم (aluminum foil) با ضخامتی برابر با 14 تا 16 میکرون، یک لایه تیشوی نخدار یا بافت (tissue)،مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن، پلی‌استر (polyester) و مواد افزودنی ویژه لایه‌ی پلی‌اتیلن (polyethylene film) یا باند و چسب می‌باشد. ایزوگام‌هایی که وجود دارد هر کدام بسته به نوع محصول به صورت تک لایه و یا دولایه ساخته می‌شود که تیشو و پلی‌استر وارد تشتک قیر می‌شود و سپس با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته شده که در مرحله آخر و خروجی ضخامت ایزوگام تنظیم می‌شود و سپس ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و وارد حوض آب شده و سرد می‌شود که در مرحله بعدی نیز پلاستیک به لایه پشت آن اضافه شده و ایزوگام در مرحله آخر وارد آسانسور ذخیره‌سازی می‌شود. همچنین در پایان کار فن‌های خشک‌کننده عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام داده تا آن را بتوان رول کرده و به شکل مخروطی درآورده شود. ایزوگام ها در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند که هرکدام از آن ها با توجه به نوع سطوح، شرایط اقلیمی، ضخامت و دوام آن ها ساختار متنوع و متفاوتی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام عایق بندی آسمان گستر ایزوگام عایق بندی آسمان گستر, انواع ایزوگام های دلیجان

امروزه انواع عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و بارندگی وجود دارد که برای عایق‌کاری سطوح مختلف از جمله پشت بام، کف و دیوارهای ساختمان‎‌ها، استخر و سایر سطوحی که در معرض بارندگی هستند، استفاده می‌شود. از دیرباز عایق‌ بندی بناها دغدغه بشر بوده است؛ چرا که نفوذ رطوبت به بنا موجب خسارت به ساختمان می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، انواع عایق رطوبتی ساخته شدند که ساختمان‌ها را در برابر بارندگی و نفوذ آب حفظ می‌کنند.