سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فوم عایق حرارتی برودتی الاستومری ضد حریق در گلشهر

نظر

بهترین فوم عایق حرارتی برودتی الاستومری ضد حریق در گلشهر : فوم برودتی و فوم حرارتی هر دو برای عدم انتقال گرما به کار می روند با این تفاوت که فوم برودتی در سیستم های سرمایشی و فوم برودتی در سیستم گرمایشی قابل به کارگیری است. فوم های الاستومری دسته ای از عایق ها هستند که قابلیت به کارگیری در سیستم های سرمایشی و گرمایشی را همزمان دارند و در واقع عایق برودتی و حرارتی هستند. با توجه به کاتالوگ عایق حرارتی و برودتی می توان با تمامی خصوصیات آنها آشنا شد و عایقکاری را به راحتی انجام داد. امروزه تلاش بسیاری برای کاهش مصرف انرژی در صنایع محتلف و همچنین در ساختمان های مسکونی و تجاری اداری شده است.

بهترین فوم عایق حرارتی برودتی الاستومری ضد حریق در گلشهر

از فوم های نسوز و و محصولات عایق در طراحی ساختمان ها استفاده می شود که تا حد قابل چشمگیری در صرفه جویی انرژی نقش دارد. فوم نسوز برای عایق کاری در دماهای بالا و به عنوان جایگزین فیبر های سرامیکی یا آجرهای عایق به کار می رود. با توجه به نیازهای جامعه و سوق یافتن به سمت محصولات عایق صوتی و حرارتی و افزایش کاربردهای صنعتی مواد عایق روز به روز بر محبوبیت و اهمیت مواد و محصولات عایق صوتی افزوده می شود. تحولات اخیر در ویژگی های محصولات نشان داده که فوم نسوز جایگزین بسیار مناسبی برای سایر مواد موجود در بازار است. افزایش هزینه و کاهش سریع منابع مرسوم انرژی نیاز به اقدامات مؤثر در زمینه مدیریت حرارت و صرفه جویی در فرآیندهای صنعتی دارد. محصولات عایق با درجه حرارت بالا یک راه حل مقرون به صرفه برای مدیریت انرژی برای فرآیندهای صنعتی ارائه می دهند. بنابراین، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در پی یافتن محصولات عایقی هستند که می توانند بهترین سازش را بین سرمایه گذاری، بازده عایق، صرفه جویی در هزینه انرژی ، بهره وری ، طول عمر و انطباق با استانداردهای جهانی ارائه دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم نسوز عایق حرارتی فوم نسوز عایق حرارتی, عایق حرارتی فومی ضد حریق

فوم الاستومری به دلیل داشتن خاصیت سلول بسته ای در بین عایق ها نقش بسزایی دارد. یکی دیگر از خاصیت های فوم الاستومری سبک بودن آن است که موجب سهولت در نصب و حمل و نقل آن نسبت به عایق های قدیمی شده است. بیشترین کاربردی که فوم الاستومری دارد این است که برای عایقکاری برودتی، حرارتی، رطوبتی و صوتی بسیار مفید است. تقریبا بیشتر صنعت ها از جمله صنعت های عمرانی و ساختمانی، فروشگاه ها و … به عایقکاری نیاز دارند. این موضوع در فرایند های صنعتی نیز بسیار حائز اهمیت است. در مواردی مثل انتقال مواد در فرایند های صنعتی، به وجود آوردن سیستم های مطبوع مناسب، خطوط لوله های گرم و سرد و … نیاز به وضعیتی است که اتلاف انرژی به حداقل خود برسد و هدر نرود.