سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی انواع نما توسط مواد درزبندی نانو خمیری و مایع

نظر

آب بندی انواع نما توسط مواد درزبندی نانو خمیری و مایع : آب بندی نما در اغلب ساختمان ها انجام می شود زیرا یکی از فاکتورهای کیفیت در آن محسوب می شود. آب بندی نما در برخی از اقلیم ها بسیار واجب و ضروری است. تصور کنید در شهری مانند مازندران زندگی می کنید و به دلیل نزدیکی به دریا رطوبت هوا بسیار بالاست. اگر اقدام به آب بندی نمای ساختمان نکنید به مرور زمان شاهد نفوذ رطوبت به درون خانه خواهید بود.  یکی از مهمترین نقاط در نمای ساختمان که براحتی آب از آن به داخل ساختمان نفوذ می کند پنجره ساختمان است. آب بندی پنجره ساختمان با طناب راپل باعث می شود که کار درزگیری پنجره بدون مزاحمت عابرین و در سریعترین زمان انجام شود. روش آب بندی پنجره حتما باید با چسب های سیلیکون و پلی اورتان که ضد uv می باشند انجام شود تا آب به داخل ساختمان نفوذ نکند.

آب بندی انواع نما توسط مواد درزبندی نانو خمیری و مایع

مشکل عمده دیگر در نماهای امروزی نفوذ آب باران از درز سنگ ها به داخل می باشد و دلیل آن بندکشی نکردن اصولی سنگها و یا ریختن بندکشی بین سنگ نما می باشد. بیشترین سنگ هایی که نیاز به درزبندی و آب بندی دارند, نماهایی هستند که جنس سنگ آن تراورتن باشد. زیرا سنگ های تراورتن جنس نرمی دارد و آب به راحتی درون آن نفوذ می کند. امروزه از مواد نانو برای آبگریز کردن نما استفاده می شود. نانویی که برای نمای ساختمان استفاده می شود باعث افزایش مقاومت سطح در برابر عوامل جوی مثل باران و یا نور خورشید می شود. روش اجرای نانو روی سنگ و شیشه به این صورت انجام می شود که ابتدا باید سطح مورد نظر تمیز و شسته شود برای شستشوی نما می توان از دستگاه واترجت برای نماشویی استفاده کرد تا سطح نما به خوبی چربی زدایی و گرد و غبار آن گرفته شود. بعد از انجام نماشویی باید 24 ساعت بگذرد تا نما کاملا خشک شود. نانو نما را می توان با ابزارهای مختلف مثل قلتک و قلمو و یا پمپ به سطح نما پاشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ضد آب سازی نمای ساختمان ضد آب سازی نمای ساختمان, انواع عایق در نمای ساختمان

آب بندی ساختمان و پر کردن درزهای ساختمان جزئی از اصول مهندسی می باشد که در پروژه ها از اجزای لاینفک می باشد چون از مهم ترین دلایل کاهش آسایش ساکنین آن ساختمان ورود هوای سرد و گرم و نفوذ آب و رطوبت به هنگام به هنگام بارندگی می باشد این یک نوع معضل بوده که در ساختمان های چه نوساز و چه کلنگی می تواند وجود داشته باشد و موجب بالا رفتن مصرف سوخت تا 25% می شود.