سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرا و نصب ایزوگام طرح دار در استخرها جهت آب بندی سازه

نظر

اجرا و نصب ایزوگام طرح دار در استخرها جهت آب بندی سازه : ایزوگام طرح دار از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجرنما ، آجرنمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت تولید میشوند.بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

اجرا و نصب ایزوگام طرح دار در استخرها جهت آب بندی سازه

از ایزوگام طرح دار در استخرها یکی از کاربردی ترین ها است؛ که علاوه بر افزایش کارایی که به ایزوگام می‌خشد و از رطوبت جلوگیری می‌کند ظاهری متفاوت و زیبایی دارد. به خاطر همین دلیل است که در استخرها کاربرد زیادی دارد. در واقع می‌توان گفت که ایزوگام های طرح دار استخری به استخرها نمای دیگری می دهد و در زیباسازی اولیه استخر ها کاربرد دوچندانی دارد. جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار، بسیار زیاد و مناسب است. در این نوع ایزوگام‌ها از روکش فویل 25 تا 32 میکرون استفاده می‌شود. این نوع ایزوگام‌ها علاوه‌بر ایزوگام طرح‌دار با نام ایزوگام رنگی نیز مشهور است. اما اشتباه نکنید؛ برای رنگی کردن این نوع ایزوگام لازم نیست که درصد خلوص قیر مصرفی در آن کاهش پیدا کند.ایزوگام طرح‌دار پلیمری از قیر خالص پلیمری ساخته می‌شود. بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. از آن به عنوان عایق ضد رطوبتی استفاده می‌شود که می‌تواند مانع نفوذ آب و رطوبت شود. علاوه بر این می‌توان برای زیباتر کردن ظاهر ساختمان و یا کف استخرها و دیوارها نیز استفاده کرد. ایزوگام‌های طرح‌دار در واقع همان ایزوگام‌های فویل‌دار است که با پیشرفت تکنولوژی در طرح‌های مختلفی مانند طرح‌های چمنی، طرح آجرنما و دیگر طرح‌های موجود در بازار عرضه می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام طرح دار استخری ایزوگام طرح دار استخری, اجرای انواع ایزوگام در استخرها

قیمت ایزوگام طرح دار استخری به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع عایق ها در بازار های فروش بر اساس فاکتور ها و الگوریتم های مختلفی تعیین می گردد. اصلی ترین عامل در تعیین قیمت ایزوگام، روش خرید از طریق نمایندگی ها یا فروشگاه های عرضه ایزوگام در کشور است. موضوع مهمی که در صورت توجه به آن می توان شاهد بهترین نتیجه در این رابطه بود. قیمت ایزوگام طرح دار استخری با توجه به متریال های مختلف به کاررفته شده در مراحل تولید متفاوت است. انواع ایزوگام رنگی استخری با مقاومت و ضخامت بالا و کیفیت درجه یک در شرکت خوارزم سازه با مناسب ترین قیمت های ممکن در اختیار خریداران قرار می گیرد. ایزوگام طرح دار استخر با ضخامت کمتر از 4 میلیمتر که به عنوان یک نمونه استاندارد شناخته می شود، با ضمانت 10 ساله از طریق مرکز خوارزم سازه به فروش می رسد. انتخاب ایزوگام مناسب برای استخر با توجه به ظاهر و همینطور کیفیت عایق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت ایزوگام طرح دار استخری در صورت فروش عمده و بی واسطه، با حاشیه سود بالایی برای خریداران همراه است.