سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای اجرای ایزوگام عایق رطوبتی در صنعت ساختمان سازی

نظر

مزایای اجرای ایزوگام عایق رطوبتی در صنعت ساختمان سازی : ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می کند. عمر ایزوگام بطور میانگین 10 سال است. ایزوگام پدیده ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن سازی سازه ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون های گوناگون، در آزمایشگاه های کارخانه های فرآوری، ضریب پایداری اش را افزایش خواهند داد. ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می کند. عمر ایزوگام بطور میانگین 10 سال است.

مزایای اجرای ایزوگام عایق رطوبتی در صنعت ساختمان سازی

ایزوگام ترکیبی است از متریال هایی که مانع نفوذ رطوبت به لایه های داخلی ساختمان می شود . هدف اصلی ما از اجرای ایزوگام ، مقاومت در برابر فشارهای هیدرواستاتیکی حاصل از رطوبت است . خصوصا در فصول سرد سال ، که میزان بارش ها بیشتر می شود ، ایزوگام نقش اصلی خود را پیدا می کند . ایزوگام پدیده ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن سازی سازه ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون های گوناگون، در آزمایشگاه های کارخانه های فرآوری، ضریب پایداری اش را افزایش خواهند داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام ساختمان ایزوگام ساختمان, نصب انواع ایزوگام

ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت موارد ذیل می باشد:

  1. ایزوگام پشت بام ها
  2. ایزوگام ایرانیت
  3. ایزوگام پی ساختمان
  4. ایزوگام استخرها
  5. ایزوگام مخازن آب
  6. ایزوگام تونل ها
  7. ایزوگام کانال های آبیاری
  8. ایزوگام سرویس های بهداشتی
  9. ایزوگام سردخانه ها
  10. ایزوگام سدها
  11. ایزوگام پل های هوایی
  12. ایزوگام باند فرودگاه
  13. ایزوگام پارکینگ های طبقاتی
  14. ایزوگام مرغداری ها
  15. ایزوگام لوله های-ایزوگام لوله های آب -ایزوگام لوله های گاز،ایزوگام لوله های نفت.

از گذشته تا به امروز با وجود پیشرفت های زیاد در صنعت عایق کاری هنوز هم بسیاری از افراد از قیر گونی به عنوان عایق های رطوبتی برای پشت بام ها و کف سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می کنند. حال سوال اینجاست آیا قیر گیونی با وجود صرفه ی اقتصادی که دارد می تواندبه خوبی ساختمان را در برابر نفوذ آب عایق نماید.