سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق رطوبتی نانو واترپروف کننده سطوح در تهران کرج

نظر

عرضه عایق رطوبتی نانو واترپروف کننده سطوح در تهران کرج : نانو عایق رطوبتی اتفاق بسیار نیکو و خوبی در صنعت ساختمان است چرا که جدای از بحث وزن بسیار کم ، ماندگاری بالایی دارد و همچنین چه از لحاظ ایمنی و چه از لحاظ اقتصادی کمک به سزایی به صنعت ساختمان می کند. این نانو عایق های رطوبتی در مقایسه با انواع دیگر روش های عایق کاری بسیار سریعتر، سبکتر، ارزانتر و ایده آل تر هستند . لازم به ذکر است که تمامی نانو عایق های رطوبتی پایه ترکیبات آلکیل ها و نانو ذرات که کاملا دوستدار محیط زیست بوده و هیچگونه ضرری برای اکوسیستم ندارند. نسل جدید عایق های رطوبتی بر پایه نانو که به عایق های رطوبتی نانو در بازار شناخته می شوند کاربردهای فراوان و گسترده ای در صنعت عایق کاری دارند.

عرضه عایق رطوبتی نانو واترپروف کننده سطوح در تهران کرج

این محصولات در صورتی دارای کیفیت و دوام بالایی هستند و در اصطلاح استاندارد هستند که حتتما از نانو ذرات در ترکیبات و ساخت عایق ها استفاده شود و این عایق ها به صورت نفوذی و جذبی سطح زا آب بندی می کنند در حالی که اغلب مواد در بازار به صورت پوششی ایجاد لایه آب بندی و این لایه با توجه به ساختار ترکیبی این مواد در گذر زمان پوسته می شود و از سطح جئا می شود و یا در برابر اشعه های UV خورشیدی زرد شده و کاملا تخریب می شود. برای عایق بندی سطوح مختلف از جمله پشت بام حمام، دستشویی ،نما و انواع دیوار ها می توان از نانو عایق رطوبتی استفاده کرد . این محصول با در نظر گرفتن نوع مصالح و همچنین مکانی که از آن استفاده می شود ساخته شده است. تکنولوژی نانو فناوری و دانش پیشرفته ای است که امروزه در تمام علوم و رشته ها حرفی برای گفتن دارد. این دانش، یک آب بند بسیار مقاوم و پایدار در برابر نفوذ رطوبت است و در فعالیت ها و امور متفاوت از جمله صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه است. برای تولید عایق رطوبتی نانو مواد اولیه متفاوتی در اندازه های نانومتری وسطوح متفاوت مولکولی با ارتباط گرفتن با هم پیوند پلیمری می سازند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, آب بندی با مواد نانو

اگر تصور شما از عایق رطوبتی نانو این است که آنها هم مانند آب بندهای سنتی یک سطح پوششی ضخیم هستند، باید گفت که اینگونه نیست. مواد واترپروف کننده نانوهیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند و رنگ نانو ضد آب و چسب نانو ضد آب نیز به بازار آمده است. فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظریک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود.