سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق های الاستومری صوتی دو رو صاف و شانه تخم مرغی در کرج

نظر

عایق‌ های الاستومری صوتی دو رو صاف و شانه تخم مرغی در کرج : بسیاری از عایق‌ های الاستومری تنها به عنوان عایق گرمایی – سرمایی مورد استفاده قرار می گیرند. بافت این عایق‌ها به گونه‌ای است که منافذی برای جذب صدا ندارند. صداهای برخوردی با آن‌ها یا عبور می‌کنند و یا بازتاب می‌گردند. بنابراین تاثیری در از بین بردن صدا ندارند. اما بعضی از این عایق‌های صوتی که به صورت دو رو صاف می‌باشند به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شوند. برای عایق صوتی دیوار مشترک عایق‌ هایی تولید شده است که کاملا و تخصصا روی مساله‌ی انتقال صوت متمرکزند. عایق‌ های الاستومری، بر پایه پلی ونیل کلرید و نیتریل بوتادین رابر یا اتلین پروپیلن دیان مونومر رابر هستند و از جمله مواد سلولی هستند که منعطف و سلول بسته است. همین پارامتر ساختار سلول بسته در مورد عایق‌های الاستومری، باعث می‌شود که این عایق‌ ها به نفوذ رطوبت و نم بسیار مقاوم باشند.

عایق‌ های الاستومری صوتی دو رو صاف و شانه تخم مرغی در کرج

به علاوه در مورد مقامت حرارتی این عایق‌ ها نیز می‌توان اشاره کرد که آن‌ها در دماهای پایین نیز همانند دماهای بالا مقاومت خود را حفظ می‌کنند و این مورد باعث می‌گردد که برخلاف پشم شیشه، برای کارایی در دمای پایین، نیازی به پوشش مضاعف نداشته باشد. عدم نیاز به این پوشش مضاعف، سبب بهبود توجیه اقتصادی برای استفاده از عایق‌های الاستومری می‌شود. یکی دیگر از انواع عایق های صوتی، عایق الاستومری یا الاستومریک می باشد که در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و سر و صدا از مقاومت خوبی برخوردار است. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی الاستومری عایق صوتی الاستومری, عایق ضد صدا الاستومری

عایق‌های صوتی دو رو صاف نوعی عایق صوتی هستند که در کاهش صدای دیوار و سقف و کف بسیار تاثیر گذارند. این عایق‌ها چسبی هستند و قابلیت برش با کارتر را دارند. پس از نصب و اجرای عایق صوتی دو رو صاف باید اقدامات لازم جهت زیباسازی با استفاده از مواد مقاومی مثل چوب، کناف، گچکاری، لمینیت و ... صورت پذیرد. سر و صداها و مزاحمت های صوتی که از طریق دیوار مشترک منتقل می‌شود چنان تاثیر مخربی بر زندگی افراد دارد که بسیاری برای فرار از آن محل زندگیشان را ترک می‌کنند. فروش خانه‌هایی که دچار چنین موقعیتی هستند هم بسیار دشوار است. اما تمامی این مشکلات راه حلی ساده دارد. نصب عایق صوتی برای دیوار مشترک به شما امکان زندگی آرامی در کنار هم می‌دهد.