سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام پشت بام در گوهردشت

نظر

هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام پشت بام در گوهردشت : از عواملی که می‌تواند روی هزینه دستمزد نصاب ایزوگام تاثیرگذار باشد، نوع شیب سقف پشت‌بام است. قیمت ایزوگام روی پشت‌بام صاف، کم هزینه‌تر از سطوح شیب‌دار همچون سقف‌های شیروانی است. وجود ناهمواری‌های زیاد روی سقف محل نیز می‌تواند باعث بالاتر رفتن هزینه ایزوگام در زمان اجرا شود، به همین علت هرچه سقف پشت‌بام شما صاف‌تر باشد ممکن است هزینه کمتری برای نصب بپردازید و حداقل تاثیر آن می‌تواند سریع‌تر شدن فرآیند اجرا باشد. پرداخت هزینه برای ایزوگام در مساحت‌های کوچک چندان به‌صرفه نیست، چرا که باید دستمزد افراد را تقسیم بر متراژ کمتری کنید که این امر درنهایت قیمت هر متر ایزوگام را زمان اجرا بالا می‌برد. البته این امر در شرایط ضروری غیرقابل‌اجتناب است و می‌تواند اتفاق بیفتد.

هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام پشت بام در گوهردشت

ایزوگام نام تجاری عایق های آماده نم و رطوبت است که در انواع ساختمان ها و محل های مختلف آن ها از جمله سرویس بهداشتی، استخر، حمام، دیوارها و پشت بام ها نصب می‌ شود. این عایق در واقع جایگزین مناسبی برای شیوه سنتی قیرگونی است که از نظر نصب و دوام و ماندگاری مزیت بیشتری نسبت به شیوه قدیمی دارد. ایزوگام شامل ورقه‌ ها و الیافی از جنس پلی استر و آلومینیوم و یا تیشو است که با قیر به هم متصل شده ‌اند. البته در ایزوگام همچنان ماده اصل تشکیل دهنده عایق قیر است. از این نوع عایق ضد رطوبت کردن پی و فونداسیون ساختمان ها و در عایق کردن پشت بام ها، استخرها، کانال های آبیاری، مخازن، سدها و پل ها استفاده می شود. بیشتر ایزوگامی که در عایق بندی مورد استفاده قرار میگیرد یکی از دو نوع پلیمری و یا دمیده (قیر دمیده) است. متراژ یا در واقع مساحت فضای ایزوگام اولین و مهم ترین عامل در برآورد قیمت نصب ایزوگام است. متخصصین قیمت گذاری را به صورت متری انجام می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

هزینه اجرای ایزوگام هزینه اجرای ایزوگام, عایق بندی با انواع ایزوگام

متراژ فضا میزان پوشش ایزوگام مورد نیاز را نشان می ‌دهد و از این جهت در واقع بر هزینه اولیه خرید تاثیر می‌ گذارد. هر چه مساحت کار نصب ایزوگام بیشتر باشد و در متراژهای بزرگتر، قیمت نصب ایزوگام کمتر می‌ شود. معمولا فروشندگان ایزوگام شرایط و نیرو اجرا و نصب ایزوگام را هم فراهم می‌کنند و رقم معقولی را برای قیمت ایزوگام با نصب پیشنهاد می کنند. اگرچه ممکن است قیمت ایزوگام بدون نصب کمی پایین تر باشد، مثلا با نگاهی کلی به لیست قیمت ایزوگام بدون نصب در خواهیم یافت که قیمت ایزوگام بدون نصب خیلی کمتر می ‌شود ولی توصیه ما به شما این است که خودتان به هیچ وجه اقدام به نصب ایزوگام نکنید و این کار را به متخصصین واگذار کنید.