سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه پرایمر آستر پوشش دهی سطوح فولادی و آهنی در کشور

نظر

عرضه پرایمر آستر پوشش دهی سطوح فولادی و آهنی در کشور : پرایمر اپوکسی به استر رنگی اشاره دارد که پرداخت کاری غیر متخلخل است. پرایمر اپوکسی عمدتاً به عنوان لایه پایه بر روی فولاد ساده پیشنهاد می‌ گردد. این لایه‌های پایه یا پرایمر اپوکسی می‌ توانند بر روی پوشش فایبرگلاس، پلاستیک یا فسفات آهن سیاه مورد استفاده قرار گیرند. این بتونه می‌تواند بر روی شکاف‌‌ها و تورفتگی‌‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این بتونه از ظرفیت اتصال عالی برخوردار است و سطح خوبی را حاصل می‌ سازد. پرایمر اپوکسی نه تنها چسبندگی عالی برای فلزات فراهم می‌ سازند بلکه به عنوان یک پایه مناسب برای محصولات زیر لایه اضافی و پوشش‌های بالایی (رنگ) فراهم می‌سازند.

عرضه پرایمر آستر پوشش دهی سطوح فولادی و آهنی در کشور

پرایمر فرآورده ای رنگی است که سبب می شود رنگ نهایی نسبت به حالتی که تنها مورد استفاده قرار می گیرد چسبندگی بهتری داشته باشد. در واقع پرایمر پیوندی بین سطح و رنگ نهایی برقرار می کند. پرایمر هم از نظر شیمیایی و هم از نظر فیزیکی به واسطه ی تخلخل و چسبناکی گزینه ی کنترل شده ای برای این کاربرد است. در بسیاری از مواقع پرایمر را برای رنگ کردن سطوح متخلخلی مانند سیمان یا چوب مورداستفاده قرار می دهند. استفاده از پرایمر روی دیوار های گچی نیز بسیار رایج است و حتی می تواند از رشد قارچ و کپک روی این دیوار ها نیز جلوگیری کند. از پرایمر روی سطوح کثیفی که قابل تمیز کردن نیستند و یا به عنوان زیر کار رنگ های روشن نیز استفاده می کنند. این محصول بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید فرموله شده  است. این آستر را بعنوان پوشش ابتدایی بر‌روی سطوحی که نیازبه محافظت دربرابر خوردگی و شرایط جوی و رطوبت دارند استفاده‌می‌کنند. رنگ صنعتی خواصی از قبیل چسبندگی عالی، سختی بالا و دوام طولانی مدت را دارا می‌باشد. وهمچنین می‌توان به قابلیت محافظت سطوح در‌برابر خوردگی حتی در هنگام آسیب دیدگی و خراش خوردگی فیلم رنگ اشاره نمود. از این محصول جهت محافظت از خوردگی سازه‌هایی که فاصله زمانی نصب تا پوشش‌دهی در آنها طولانی می‌باشد استفاده می‌گردد. این آستر با دامنه وسیعی از سیستم‌های پوشش رویه و میانی می‌تواند بکار رود. به همین‌خاطر پوشش دادن سطوح‌ فولادی، آهنی که در صنایع‌شیمیایی، نفت، نیروگاه‌ها، سازه‌های‌فلزی، مخازن‌ذخیره وتاسیسات داخل و خارج‌ساختمان بکار می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع پرایمر صنعتی انواع پرایمر صنعتی, عایق های رطوبتی پرایمر قیری

پرایمر ساختمانی (آسترها) دسته‌ای از محصولات تولیدی بر پایه انواع قیرها، رزین‌ها، افزودنی‌ها و حلال‌های مختلف می‌باشند که به حالت مایع و با استفاده از قلم رنگ، غلتک و یا اسپری بر روی سطح اعمال شده و پوششی ضد رطوبت و ضد زنگ ایجاد می‌کنند. از انواع مختلف پرایمر ساختمانی (شرکت‌های مختلف انواع گوناگونی از این محصول را تولید می‌کنند) جهت عایق کاری رطوبتی سطوح بتنی، اسکلت فلزی ساختمان، صفحه ستون‌ها، تیرهای چوبی، تانک‌های ذخیره آب، لوله‌های فلزی آب آشامیدنی و فاضلاب و لوله‌های گاز و نفت استفاده می‌کنند. پرایمرهای ساختمانی همچنین به عنوان پوشش زیرین لایه عایق رطوبتی پیش‌ساخته بام جهت ایجاد چسبندگی بهتر به کار می‌روند.