سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری و زیرسازی سطوح در کار های ساختمانی توسط ماستیک ها

نظر

عایق کاری و زیرسازی سطوح در کار های ساختمانی توسط ماستیک ها : منظور از عایق کاری در کار های ساختمانی بطور عام جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می باشد . مقصود عایق کردن ساختمان از نفوذ آب و رطوبت است . چنانچه هدف از عایق کاری جلو گیری از نفوذ عوامل دیگری نظیر صوت یا حرارت باشد جمله عایق کاری با پسوند مربوط به کار برده می شود مثل عایق کاری حرارتی و یا عایق کاری صوتی یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایق کاری رطوبتی می باشد.

عایق کاری و زیرسازی سطوح در کار های ساختمانی توسط ماستیک ها

در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی، متداولترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایقهای پیش ساخته داده است. عایق رطوبتی پیش ساخته محصولی است مرکب از تیشو (فلت الیاف شیشه مسلح) و پلی استر و قیری که با پلیمرهای مخصوص اصلاح شده است. عایق عبارتست از ساختاری مرکب از دو لایه تیشو و پلی استر که توسط قیر اصلاح شده با پلیمرهای S.B.S و A.P.P اشباع و آغشته شده اند، این محصول بدلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نور و آب بعنوان پوشش دهنده سطوح خارجی ساختمانها یا عایق کاری سرویس های بهداشتی، تونل ها، استخرها و حوضچه های ذخیره آب کاربرد دارد. ماستیک ها درپایه‎های مختلف شیمیایی پلی یورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می‎گردند. انتخاب یکی از انواع این محصول بر مبنای کاربرد استفاده از این ماده صورت می‎پذیرد، از جمله سایر کاربردهای ماستیک میتوان به ترمیم ترکهای آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله‎ها، درزبندی نمای کامپوزیت، آببند نمودن سد و نیروگاه‎ها – منهول‎ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال‎های آب و فاضلاب – کانالهای آبیاری – دور پنجره‎ها و … اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک زیرسازی چسب ماستیک زیرسازی, خرید انواع چسب درزبندی

قوی ترین و پر کابرد ترین نوع ماستیک‎ها پلی یورتان می‎باشد. ماستیک‎های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درزهای انبساطی می‎باشند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎شوند و با توجه به ضدجلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از ماستیکها (پر کننده‎های درز)، ماستیکهای پایه قیری بوده که در دو نوع گرم اجرا و سرد اجرا عرضه می‎گردند .تفاوت ماستیک‎های قیری گرم اجرا و سرد اجرا در نحوه عملکرد و اجرای این مواد می‎باشد، درجه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از موا ردی هستند که در هنگام انتخاب این نوع ماستیک‎ها باید به آن‎ها توجه شود.