سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با قیر امولسیونی در کرج

نظر

فروش مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با قیر امولسیونی در کرج : آسفالت سرد جایگزین مقرون به صرفه برای آسفالت گرم است بخصوص در مناطقی که تا نزدیکترین کارخانه آسفالت گرم طولانی باشد همچنین استفاده از آسفالت سرد راهکاری مناسب برای لکه گیری و پروژه های آسفالتی کوچک است. علیرغم استفاده در لایه های سازهای آسفالت سرد را می‌توان در ضخامت های کم برای ترمیم سطحی روسازی به کار برد. آسفالت سرد را میتوان پس از گذشت مدت کمی از زمان تولید و یا پس از چند روز ذخیره استفاده نمود آسفالت سرد با دانه بندی پیوسته که برای رویه آسفالتی و اساس راه استفاده می شود حاوی 5 تا 10 درصد مصالح ریزتر از الک شماره 200 است و معمولاً با امولسیون کاتیونی دیر شکن و یا امولسیون کند شکن حاوی 60 تا 65 درصد قیر و مقدار کمی حلال تهیه می گردد. 

فروش مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با قیر امولسیونی در کرج

فضای خالی این نوع آسفالت بلافاصله  پس از پخش و تراکم حدود 4 تا 8 درصد است و از سیمان به منظور تنظیم سرعت شکست و بهبود چسبندگی در آن استفاده می شود. آسفالت سرد با دانه بندی باز با امولسیون کند شکن قوی حلال جهت تاخیر زمان گیرش و مصالح سنگی با مقدار کمتر از 2 درصد ذرات ریزتر از الک 200 تهیه می شود. این نوع آسفالت در اجرای لایه اساس و رویه آسفالتی راه‌هایکم ترافیک، لکه‌گیری، ترمیم سطحی، اصلاح مقطع عرضی و ترمیم شانه های راه کاربرد دارد. فضای خالی این نوع آسفالت بلافاصله  پس از پخش و تراکم حدود 15 تا 20 درصد است. در این آسفالت از امولسیون کاتیونی و آنیونی کند شکن با 5 تا 15 درصد حلال استفاده می‌شود و هر چه میزان حلال بیشتر باشد مدت زمان ذخیره سازی افزایش می یابد. آسفالت سرد ماسه ای که با اختلاط ماسه بادی یا سنگریزه با دانه بندی یکنواخت و قیر امولسیونی تولید می شود به عنوان مصالح لایه اساس و زیر اساس عملکرد مناسبی دارد. برای این آسفالت سرد عموما از امولسیون دیر شکن یا کند شکن از رده با شناوری زیاد(پسوند اچ اف) استفاده می شود که در تولید آن قیرسفت( از رده با پسوند اچ) به کار رفته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد جاده آسفالت سرد جاده, فروش آسفالت سرد

مخلوط های آسفالت سرد کارخانه ای با قیر امولسیونی یا آسفالت سرد پیش ساخته، مخلوطی از مصالح سنگی گرم نشده و امولسیون قیری است که در کارخانه آسفالت تولید می شود. آسفالت سرد پیش ساخته را می توان بلافاصله پس از تولید در سطح راه پخش یا آن را برای مدتی در کارگاه انبار نمود. به واسطه این ویژگی مخلوط آسفالتی سرد کارخانه ای را می توان در مسافت های طولانی حمل و پخش نمود. این مخلوط ها ممکن است برای اساس قیری، آستر، رویه، تراز نمودن، تعریض و لایه های روکش استفاده شوند و خصوصاً برای ارتقای درجه و تقویت روسازی های با ضخامت کم به کار می روند.