سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی استخرهای سیمانی به وسیله رزین های اکریلیک نانو

نظر

آب بندی استخرهای سیمانی به وسیله رزین های اکریلیک نانو : در رابطه با بهترین روش عایق بندی استخر سیمانی دو روش وجود دارد. یکی اینکه هنگام آماده سازی ملات آن از مواد واترپروف کننده مانند کریستال شونده یا سایر مواد مشابه استفاده شود. دیگری اینکه پس از آماده سازی استخر، یک لایه ضد آب مانند واترپروف مایع، عایق رطوبتی نانو یا رنگ های مقاوم در برابر رطوبت را روی آن اعمال کرد . ترکیب دو روش فوق می تواند یک سطح کاملا مقاوم در برابر رطوبت را برای شما به ارمغان بیاورد.

آب بندی استخرهای سیمانی به وسیله رزین های اکریلیک نانو

در استخر هائی که نشتی دارند میتوان با استفاده از رزین آب بندی استخر بر پایه آکریلیک نانو نسبت به عایق بندی استخر اقدام نمود . یکی از ویژگی های بارز آب بندی استخر سیمانی بوسیله رزین اکریلیک نانو استفاده مستقیم بر روی سیمان و بتن می باشد . با پوشش 2 لایه از رزین آب بندی استخر می توان اطمینان داشت سطح سیمان لیسه ای کاملا ضد آب شده است . روش استفاده از رزین آب بندی استخر بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص خاصی در این مورد وجود ندارد . باید توجه داشت در صورتی که سطح زیر آند دارای تخلخل و حفره های ریز و آوندهای باز باشد حتما باید مواد عایق کاری استخر را با مخلوط سیمان و سیلیس مورد استفاده قرار داد . سیمان و سیلیس مخلوط شده با مواد آب بندی وارد بافت اسفنجی سیمان شده و علاوه بر پر کردن حفره ها نسبت به عایق بندی استخر اقدام می نماید . استفاده از سیلیس درشت دانه پیشنهاد نمیشود چرا که هنگام ترکیب با رزین ته نشین شده و مخلوط همگن پدید نمی آید . قابل ذکر است در استفاده از این روش آب بندی استخر لزوما باید سطح زیر آیند کاملا خشک بوده و تا زمان خشک شدن کامل مواد عایق بندی استخر از انجماد آن جلوگیری به عمل آید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی استخر سیمانی عایق بندی استخر سیمانی, انواع رزین آب بندی استخر

این مواد بر پایه رزین بوده و پس از مصرف این نوع عایق رطوبتی می توان رنگ استخر را مستقیما روی آن اعمال نمود . با توجه به پایه نانو این رزین می توان از رنگ استخر پایه آب و پایه نانو روی آن استفاده نمود . استعمال رنگ استخری روی عایق نانو باعث استحکام رنگ استخری شده و پدیده تبله شدن و پوسته شدن رنگ استخری غیر محتمل می باشد . باید توجه داشت رنگ استخری نانو توانائی عایق کاری را به تنهائی داشته و با استفاده از رزین نانو میتوان این قابلیت را تقویت نمود .