سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق ایزوگام نوعی پوشش مقاوم جهت عایق بندی سطوح

نظر

بهترین عایق ایزوگام نوعی پوشش مقاوم جهت عایق بندی سطوح : انواع ایزوگام از نظر لایه به سه دسته تقسیم می شود. مورد اول که به آن ایزوگام تک لایه، یک لایه تشکیل شده معمولا لایه داخلی تشکیل دهنده آن ، الیاف پلی استر یا اسپان باند است. این ایزوگام ها چون تک لایه هستند دارای انعطاف بالاتری می باشند و در مکان های گنبدی و جایی که نیاز به انعطاف بیشتری دارد مورد استفاده قرار می گیرند. نوع دیگی از ایزوگام که به آن ایزوگام دولایه گفته می شود، از دو لایه داخلی الیاف پلی استر و الیاف شیشه استفاده شده است. الیاف شیشه یا اصطلاحا تیشو برای استحکام بیشتر ایزوگام استفاده می شود و ایزوگام به راحتی خم نمی شود و معمولا دوام بالاتری و جذب قیر بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه دارد و همین باعث می شود کیفیت این ایزوگام نسبت به ایزوگام تک لایه بالاتر باشد. نوع دیگری از ایزوگام هست که به ایزوگام سه لایه معروف است ، این ایزوگام از سه لایه الیاف داخلی استفاده شده که این نوع ایزوگام با جذب قیر بالاتر دارای کیفیت بالاتر است.

بهترین عایق ایزوگام نوعی پوشش مقاوم جهت عایق بندی سطوح

ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف های مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله حرارت به سطح مورد نظر چسبانده می‌شود. ایزوگام پوشش بسیار مقاومی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت می‌باشد که معمولا عمر آن حدود 10 سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیشتر ساختمان‌ها در مرحله? پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت می‌گیرد و تا 40 سال پیش عایق بندی رطوبت ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می گرفت و مقاومت بسیار خوبی را نداشتند. امروزه با پیدایش عایق های مختلف ایزوگام جای خود را به این عایق های مقاوم و بادوام دادند. ایزوگام ر ا می شود روی تمام سطوح استفاده کرد. این عایق بسیار سبک مستحکم و قابل انعطاف است و براحتی برروی سطوح مختلف نصب و اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام عایق بندی ایزوگام عایق بندی, بهترین عایق در کرج تهران

قیمت ارزان ایزوگام و عمر مفید بالای آن درکنار نصب آسان باعث محبوبیت هرچه بیشترش درمیان مصرف کنندگان شده است. ایزوگام استاندارد و باکیفیت میتواند تا 15 سال دوام داشته باشد و از نشت آب به لایه زیرین سطوح مختلف جلوگیری نماید. برای انتخاب هرچه بهتر ایزوگام مناسب به ادامه متن توجه فرمایید و ازدیگر مقالات سایت استفاده نماید. ایزوگام برای اولین بار حدود نیم قرن پیش توسط کارخانجات صنعتی داخلی و با استفاده از دانش و خلاقیت بومی ازترکیبات مواد پتروشیمی و نفتی در ایران تولید شد. درابتدا ساختار تولیدی ایزوگام ها بسیار ساده تر ازامروز بود. درسالهای بعد با رشد صنعت پتروشیمی و افزایش تنوع تولیدات جانبی مواد خام نفتی و براساس نیازهای وقت و بروز نواقص محصول ابتدایی ساختار تولیدی ایزوگام بروزرسانی شد تا عایقی مقاوم تر و باکیفیت تر تولید شود.